اعتماد به دشمن، ساده‌لوحی و بی‌خردی است

امام جمعه شهرستان نمین گفت: حضور در صحنه‌های دینی انقلاب نشانه ایمان، ولایت و همراهی با امام زمان (عج) بوده و نشان از هوشیاری مردم در قبال توطئه‌های دشمنان دارد چرا که اعتماد به دشمن نشان از ساده‌لوحی و بی‌خردی است.
کد خبر: ۸۵۴۸۶۴۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت الاسلام صفر یوسف زاده، امام جمعه نمین در بین نمازگزاران در مسجد جامع شهر نمین اظهار کرد: دشمنان جلاد و قسم‌خورده کشور اسلامی در کمین بوده و نعوذبالله اگر کشور یک‌لحظه از سایه ولایت محروم شود، هیچ فردی توان حفظ و حراست از کشور را نخواهد داشت.

امام جمعه نمین موفقیت مسئولان را نشأت‌گرفته از هدایت و عنایت مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی افزود: نقش بی‌بدیل ولایت و مقام معظم رهبری در مرتفع کردن معضلات بخش‌های مختلف علی‌الخصوص حوزه سیاسی برای همگان نمایان است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شکست مشروطیت خاطرنشان شد: شیخ فضل‌الله نوری یکی از رهبران برجسته مشروطیت که نماد روحانیت مجاهد و با بصیرت بود فدای جهل، تفرقه و ساده‌لوحی شد.

خطیب جمعه نمین گفت: پس از شهادت شیخ فضل‌الله نوری عده‌ای با ساده‌لوحی بیان کردند که انحرافی رخ‌داده و به‌جای اینکه امورات را اصلاح کنند خود را عقب کشیده و انقلاب مشروطیت را با شکست مواجه کردند.

وی افزود: در هر عرصه‌ای باید از عالم مربوطه بهره جست و هر برنامه‌ای که برخلاف این باشد با شکست مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین یوسف زاده با اشاره به سالروز نماز جمعه بیان کرد: نماز جمعه شاخص بزرگی از قدرت نرم ولایت و نظام در برابر دشمنان اسلام است.

وی گفت: حضور مردم درصحنه‌های دینی انقلاب نشان از ایمان، ولایت و همراهی با امام زمان (عج) بوده و این امر هوشیاری ملت در قبال توطئه‌های دشمنان است.

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های آل سعود در منطقه اظهار کرد: آل سعود با به راه انداختن حمام خون در منطقه و مردم را مظلومانه به خاک و خون کشیدن، چهره خبیث و جلاد صهیونیستی خود را به نمایش گذاشته است.

امام جمعه نمین افزود: خون مظلومان طوفانی به راه خواهد انداخت که ریشه پلید صهیونیست و صهیونیست مدرنی به نام آل سعود و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار را از میان‌بر خواهد داشت.

وی افزود: آمریکا با بمباران اتمی و کشتار بیش از 160 هزارنفری در هیروشیما و ناکازاکی که نشان از پیشینه ننگین آن داشته، مدعی حقوق بشر و کدخدائی در جهان را دارد.

خطیب جمعه نمین در ادامه سخنان خود با گرامیداشت روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: جوانان باید از فرصت‌های آموزشی و فنی حرفه‌ای استفاده بهینه کرده و با یادگیری حرفه و تخصص موجب تحول جامعه شوند.

وی بیان کرد: کار بدون تخصص در جامعه ثمره‌ای نداشته و مسئولان و مردم باید نسبت به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اهمیت ویژه‌ای قائل شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار