عوامل فتنه در بدنه دولت نفوذ کرده است/ عوامل فتنه از بدنه دولت اخراج می شوند

امام جمعه موقت مشگین شهر گفت: در جلسه ای که با حضور فرمانداران و استاندار برگزار شده بود یکی از سران کشور از فتنه سخن به میان آورده و مورد تمسخر قرار گرفته است و به نظر می رسد عوامل فتنه در بدنه دولت نفوذ کرده است و با بررسی ها در آستانه اخراج قرار گفته اند.
کد خبر: ۸۵۴۸۶۶۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام عبدالله رضایی، امام جمعه موقت مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مذاکرات و توافقات انجام شده با طرح این سوال که در صورت توافق، جمهوری اسلامی ایران هر توافقی که از طرف 1+5 انجام گرفته قبول کند آیا در این صورت ایران حق دارد در مقابل جنایاتی که آنان بر علیه این کشور انجام داده اند به انان اعتماد کند گفت: مقام معظم رهبری بارها قبل از توافقات و مذاکرات انجام گرفته از حیله ها و نیرنگ هایی که دشمن می تواند انجام دهد هشدار و تذکرات لازم را داده است چرا که هر لحظه احتمال دارد شورای امنیت به بهانه های مختلف هر لحظه می تواند توافقات انجام شده را لغو کند.

وی افزود: بعد از انجام توافقات طرف های غربی بندهایی که مسئولین دولتی در خصوص توافقات انجام شده اعلام کرده اند هبچ یک را قبول نکرده اند.

وی تاکید کرد: در طول 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران در سایه اقتدار ولایت فقیه، پشتیبانی همه جانبه امت از نظام و رهبری، اقتدار و قدرت نظامی نیروهای مسلح توانسته است بدون هیچ گونه وابستگی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام رضایی ضمن تقدیر از دست اندرکاران تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: وظیفه ماست که با حضور خود در صحنه ها از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کنیم و ومسئولان نیز هوشیار باشند که انان به دنبال منافع خود هستند چرا که بازار جمهوری اسلامی ایران برای آنان سراسر رونق است و انان به دنبال سیراب کردن طمع خود هستند.

امام جمعه موقت مشگین شهر در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن قدردانی از اقدامات ریاست جمهور در جلسه ای که با حضور فرمانداران و استاندار برگزار شده بود گفت: در این جلسه جنتی از فتنه سخن به میان آورده بود که با واکنش برخی از استانداران و فرمانداران مواجه شده و مورد تمسخر نیز قرار گرفته بود لذا چنین به نظر می رسد عوامل فتنه در بدنه دولت نفوذ کرده است و از این دستور بررسی داده شده و به دنبال آن برخی از این افراد در آستانه اخراج نیز قرار گفته اند.

ارسال نظرات