تولید و غنی کردن فرهنگ اسلامی باید در میان ادارات و متولیان فرهنگی نهادینه شود

رئيس تبليغات اسلامي كوثر گفت: امروزه همکاری سازنده و تعامل دو طرفه در رسیدن به اهداف مشترک و مد نظر در تولید و غنی کردن فرهنگ اسلامی باید در میان ادارات و متولیان فرهنگی نهادینه شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۷۲۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت‌الاسلام خاکی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کوثر با اعلام این خبر گفت: تعامل با دستگاه های فرهنگی در خصوص اجرای برنامه های دینی و مذهبی از اولویت های کاری اداره تبلیغات اسلامی کوثر می باشد.

وی گفت: امروزه همکاری سازنده و تعامل دو طرفه در رسیدن به اهداف مشترک و مد نظر در تولید و غنی کردن فرهنگ اسلامی باید در میان ادارات و متولیان فرهنگی نهادینه شود؛ چرا که همه ما برای یک هدف و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی تلاش می‌کنیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کوثر در ادامه افزود: ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های اجتماعی و دینی، با چندین هدف می تواند راهگشا و راهنمای ما باشد که مهم ترین آن؛ نیل به اهداف مشترک؛ توسعه دینی؛ کاهش هزینه ها و صزفه جوئی در زمان می باشد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: اداره تبلیغات اسلامی کوثر با عنایت به رسالت فرهنگی و دینی که بر عهده خود احساس می‌کند و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این راستا؛ آماده همکاری و تعامل سازنده با متولیان دینی و مذهبی و اجتماعی را دارد و در این راه تمام توان و همت خود را بکار خواهد بست.

ارسال نظرات