راه خلخال به فیروز تا پایان فصل کاری 94 تکمیل خواهد شد

مدیر کل دفتر منطقه زیرساخت های وزارت راه وشهرسازی گفت: راه خلخال به فیروز تا پایان فصل کاری 94 تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۸۷۳۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، مجتبی خدادادی، مدیر کل دفتر منطقه زیرساخت های وزارت راه وشهرسازی در بازدید از مسیر کامل 32 کیلومتری خلخال به فیروز و اتصال آن به سرچم گفت: تاکید وزیر راه بر پایان این پروژه تا پایان فصل کاری است.

خدادادی اظهار داشت: با برگزاری جلسات متعدد در تهران و در نظر گیری نظر مساعد وزارتخانه دستور به تسریع در ساخت این پروژه صادر شده و با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی ونظارت عالیه وزارتخانه به صورت بازدید های هفتگی این پروژه تا پایان فصل کاری به اتمام خواهد رسید.

مدیر کل دفتر منطقه زیرساخت های وزارت راه وشهرسازی گفت: این پروژه هیچ مشکل اعتباری ندارد و تمامی هزینه‌ها پیش بینی شده و انتظار می رود پیمانکاران قطعات آماده شده با اتمام مراحل زیرسازی سریعا آسفالت مسیرهای آماده شده را به پایان برسانند.

وی انتظارات به حق مردم خلخال در برخورداری راه اصلی را یادآور شده و گفت: وزارت راه و شهرسازی با درک این موضوع کمر همت به پایان این پروژه تا پایان فصل کاری بسته و ما نیز با همکاری مسئولین شهرستانی و استانی پیگیر بهبود وضعیت این مسیر و پایان آن خواهیم بود.

این جلسه که در مسیر کارگاه شرکت آرمین راه شمال به اتفاق پیمانکاران پیمانکار قطعه اول و سوم و قطعه دوم با حضور شرکت مشاوران و پیمانکاران دو شرکت آرمین راه شمال و آلتایی برگزار شد مدیر کل دفتر منطقه زیرساخت های وزارت راه وشهرسازی از پیمانکاران خواست تا با جدیت ساخت مسیر را ادامه دهند.

به گزارش ازناو ، در قطعه دو راه اصلی خلخال به فیروز نیز ازدیروز اسفالت توسط شرکت آرمین راه شمال به طول 5/5 کیلومتر آغاز شده و ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات