مسئولان بر طبل وعده های بی عمل نکوبند/حق مردم را بدهید

امام جمعه اصلاندوز از بدقولی ها و وعده های بی عمل مسئولان و نمایندگان مجلس نسبت به ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان و گمرک اصلاندوز انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۵۴۸۷۶۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه اصلاندوز در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به سفر اخیر استاندار اردبیل و هیات همراه به شهر اصلاندوز اشاره کرد و گفت:هفته گذشته استاندار اردبیل و جمعی از مدیران کل بهمراه امام جمعه پارس آباد و فرماندار شهرستان پارس آباد و تعدادی از مسئولان در مورد مسایل و مشکلات بحش و شهرستان در محل سدمیل مغان جلسه شورای اداری تشکیل دادند.

وی با انتقاد از بدقولی ها و خلف وعده های مسئولان و نمایندگان مجلس نسبت به بازگشایی گمرک اصلاندوز و ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان اظهار کرد:در طول پنج سالی که در این منطقه حضور دارم شاهد هستم هر کس که به این شهر می آید بر طبل وعده حل مشکلات می زند اما عملی در کار نیست.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه وعده های نمایندگان مجلس در حافظه مردم باقی مانده و مردم نیز حق خود را خواستار هستند افزود:تشکیل جلسه و یا گزارش صرفا برای عکسبرداری و فیلمبرداری از جلسات نباشد مردم عمل می خواهند.

حجت الاسلام اسدزاده اضافه کرد:هر کاندیدایی که در زمان انتخابات به این شهر می آید در تبلیغات خود ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان و بازگشایی گمرک اصلاندوز را سوژه قرار داده و برای جلب توجه و رای مردم وعده هایی می دهند که هنگام رسیدن به مجلس و نشستن در صندلی سبز بهارستان وعده ها به باد فراموشی سپرده می شود اما مردم آگاه به مسایل هستند و به این خلف وعده ها توجه نمی کنند.

وی افزود:یقینا سفر استاندار اردبیل و هیات همراه گامی موثر برای تحقق وعده ها و تحقق مطالبات مردم خواهد بود و انتظار داریم حقمان را بدهند و مردم را در جریان کارهای خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز همجنین به خشکسالی رودخانه دره رود در فصل تابستان و خسارات جبران ناپذیر کشاورزان و باغداران منطقه از بابت وضعیت بی آبی دره رود تاکید کرد و گفت:جلسه ای که در اردوی صالحین در سرعین توسط سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شده بود وضعیت دره رود را مطرح کردم و از مسئولان خواستم که مطالبات کشاورزان را در نظر بگیرند.

وی خاطر نشان کرد:در جلسه ای که با استاندار در سدمیل مغان داشتیم در مورد وضعیت بد و نامطلوب جوی های خیابان و رهاسازی آب پایدار به داخل این جوی ها برای مقابله با بوی های نامطبوع نکاتی را به استاندار مطرح کردم که وی از معاون عمرانی خود خواست در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کند.

خطیب جمعه اصلاندوز در ابتدای خطبه دوم با بیان اینکه جمعی از بسیجیان مدال‌آور المپیادهای علمیِ کشوری و جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و مدالهای خود را تقدیم ایشان کردند و گفت:جوانان نظام جمهوری اسلامی با فهم ترین و با شعورترین جوانان و در میدان معنویت و اخلاص و عمل نیز بزرگترین مدال آوران هستند.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار با تشکر و قدردانی از جوانان مدال‌آور، کسب رتبه های برتر علمی را نشانه استعداد و پیشرفتهای علمی فرزندان انقلاب خواندند و گفتند: این نشانه‌ها و پیشرفتها همان چیزی است که به قدرت و اقتدار درونی کشور می‌افزاید.

وی به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به کشور اشاره کرد و افزود:پس از 12 سال مذاکره هسته ای اینک که توافق حاصل شده است وزیر امور خارجه فرانسه که اولین و آخرین اعتراض کننده به مذاکرات بود اما بعد از توافق،خود را به ایران رسانده است و این نشان از عظمت و اقتدار ملت ایران را نشان می دهد.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به روز اهدای خون، از کسانی که در این راه برای نیازمندان و بیماران با اهدای خون خود زندگی دوباره می بخشند تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان با اشاره به روز ملی کار آفرینی و مهارتهای فنی و حرفه ای از زحمات رییس و کارکنان مرکز فنی و حرفه ای اصلاندوز قدردانی کرد و گفت:در بازدیدی که از مرکز فنی و حرفه ای اصلاندوز داشتیم الحمدالله کارگاههای مختلفی در این مرکز هست که امیدوارم جوانان و نوجوانان و حتی بزرگسالان ضمن ثبت نام در رشته های مختلف از امکانات این مرکز نیز بهره مند شوند.

ارسال نظرات