محمد‌ی‌نوری خبر داد

دومین کنگره حزب جوانان انقلاب اسلامی شهریورماه برگزار می‌شود

دومین کنگره حزب جوانان انقلاب اسلامی با هدف انتخابات شورای مرکزی با حضور جمعی از شخصیت‌های سیاسی، شهریور ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۸۷۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، دومین کنگره حزب جوانان انقلاب اسلامی با هدف انتخابات شورای مرکزی با حضور جمعی از شخصیت‌های سیاسی در تهران برگزار می‌شود.

در حاشیه این مراسم قرار است از 20 تن از کارآفرینان موفق عرصه های اقتصادی ، اجتماعی نیز با اهداء تندیس خدمت تقدیر شود.

همچنین در جلسه شورای مرکزی جمعیت جوانان اعضای ستاد انتخابات جمعیت جوانان انقلاب اسلامی مشخص شدند.

برپایه این خبر محمدی نوری دبیرکل این تشکل در حاشیه مراسم جوانان و آرمان های انقلاب که در شهرستان نور برگزار شد از گردید از برگزاری دومین کنگره جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در شهریور ماه 94 و با حضور جمعی از عالی ترین مقامات کشوری و لشکری خبر داد.

محمدی نوری با اشاره به اینکه این کنگره در دو محور برگزار می‌شود، گفت : انتخابات شورای مرکزی و اصلاح اساسنامه حزب یکی از محور های این کنگره بوده و در محور دوم بررسی نحوه فعالیت حزب و تدوین سیاست های آن برای برگزاری این مراسم تندیس خدمت به بیست تن از مدیران عامل شرکت‌های فعال و برتر در حوزه های اقتصادی ، صنعتی اهداء شود.

وی با اشاره به اینکه میراث بزرگ انقلاب اسلامی احترام به جوانان و اعتقاد به نقش قابل توجه این نسل به شمار می رود تأکید کرد: مهم‌ترین دیدگاه امام راحل در احترام و اعتماد به جوانان سال ها ست مورد غفلت قرار گرفته که باید از سوی مسئولان مربوطه و دلسوزان نظام مورد تجدید نظر قرار گیرد.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی نسل حاضر را نسلی آگاه به مسائل، علاقه مند به حضور و معتقد به مکتب اسلام دانست و با اشاره به نقش بی بدیل جوانان در طول انقلاب و موفقیت های علمی ، اجتماعی و حتی مشارکت های سیاسی خاطر نشان ساخت اکنون نوبت سپردن مسئولیت اجرایی به جوانان است. 

وی عملکرد دولت در سپردن مسئولیت های کلان و اجرایی را علی رغم شعار انتخاباتی آقای روحانی در عمل و اجرا ضعیف بر شمرد و تأکید کرد: امیدواریم در دوساله باقیمانده عمر دولت یازدهم فرصت خدمت گزاری نسل جوان را شاهد باشیم چرا که هنوز ما به این دولت اعتماد داریم. 

محمدی نوری با اشاره به فعالیت 16 ساله این حزب یادآور شد در حال حاضر با داشتن بیش از بیست دفتر استانی چهل کمیته اجرایی در ده کمیسیون تخصصی و بیش از دهها رابط و هزاران عضو و پایگاه اطلاع رسانی و نشریه و ارتباط مستمر با اعضاء بر این باوریم که می‌توانیم در سازندگی، آبادانی، سعادت و اقتدار کشور در کنار رهبری و دولت و ملت نقش مؤثری را داشته باشیم.

ارسال نظرات