مانور مقابله با اغتشاشات در ملایر برگزار شد

مانور مقابله با اغتشاشات یکی از مراحل زمایش الی بیت المقدس در بام ملایر و مانور دفاع از مراکز حیاتی در داخل شهر ملایر با حضور بسیجیان ملایری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۸۹۷۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان در ملایر؛ رزمایش الی بیت المقدس در ملایر با حضور 800 بسیجی و فرمانده عملیات سازمان بسیج در منطقه جوزان ملایر برگزار شد.
 
مصطفی رستمی در این رزمایش با اشاره شروع این رزمایش از روز پنج شنبه عنوان اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس از با حضور سه گردان علی ابن ابی طالب(ع)، امام حسین(ع) و محمد رسوال الله(ص) برگزار می شود.
 
وی افزود: این رزمایش از روز پنج شنبه با برگزاری کلاس‌های آمادگی دفاعی و تاکتیک‌های دفاعی و حفاظت از کوی برزن آغاز شده و روز جمعه مرحله عملیات میدانی این رزمایش برگزار شد.
 
فرمانده سپاه نلاحیه ملایر با اشاره به مراحل عملیاتی این رزمایش عنوان کرد: مرحله عملیاتی این رزمایش در دو مرحله دفاع از محور های مواصلاتی و شریان‌های اصلی شهر در منطقه عمومی جوزان و محافظت از مراکز حساس شهر و مقابله با اغتشاشات درون شهر و بام ملایر برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس عنوان کرد: این رزمایش جهت توانمند سازی بسیجیان وتجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر اجرا می‌شود.
 
رستمی افزود: این رزمایش برای نشان دادن قدرت و توانمندی بسیج به دشمنان بوده و به مردم خواهیم گفت که ما هستیم و تا خون در بدن داریم از ان نظام محافظت می‌کنیم.
 
فرمانده سپاه ملایر افزود: یکی دیگر از اهداف  رزمایش الی بیت المقدس افزایش توان نیروهای رزمی بسیجی و مقابله تهدیدهای روز جمهوری اسلامی است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات