مسئول بسیج رسانه مهریز:

شروع کلاس آموزش خبرنگاری در دو سطح مقدماتی و تکمیلی در مهریز

مسئول بسیج رسانه شهرستان مهریز با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری در دو سطح مقدماتی و تکمیلی با همکاری روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج مهریز و کانون فرهنگی هنری ریحانه الرسول، گفت: بیش از 30 نفر در این دوره‌ها شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۷۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مسئول بسیج رسانه شهرستان مهریز با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری در دو سطح مقدماتی و تکمیلی با همکاری روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج مهریز و کانون فرهنگی هنری ریحانه الرسول، گفت: بیش از 30 نفر در این دوره‌ها شرکت می کنند.

کاظم سبحان زاده مسئول بسیج رسانه شهرستان مهریز با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای حرفه‌ای در عرصه خبرنگاری و رسانه، خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی و آموزش علاقمندان به حرفه خبرنگاری، بسیج رسانه با همکاری روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج مهریز و کانون فرهنگی هنری ریحانه الرسول اقدام به برگزاری کلاس آموزش خبرنگاری در دو سطح مقدماتی و تکمیلی ویژه بسیجیان این شهرستان کرد .

وی ادامه داد: این دوره از امروز 10 مرداد تا 20 مرداد ماه در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد شهرستان با حضور آقای رحمانی از خبرنگاران خبرگزاری ایرنا برگزار خواهد داشت. 

ارسال نظرات