مسئول بسیج رسانه میبد:

شروع دوره آموزشی خبرنگاری در دو سطح مقدماتی و تکمیلی در میبد

مسئول بسیج رسانه شهرستان میبد با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری در دو سطح مقدماتی و تکمیلی با همکاری روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج میبد و کانون فرهنگی هنری نورالهدی، گفت: 30 نفر در این دوره‌ها شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۷۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مسئول بسیج رسانه شهرستان میبد با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری در دو سطح مقدماتی و تکمیلی با همکاری روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج میبد و کانون فرهنگی هنری نورالهدی، گفت: 30 نفر در این دوره‌ها شرکت می کنند.

سید مصطفی میرمحمدی مسئول بسیج رسانه شهرستان میبد: با بیان اینکه تبیین فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از جمله مهمترین اهداف بسیج رسانه است، اظهار داشت: بسیج رسانه یک نهاد با ماهیت انقلابی و فرهنگی و مروج افکار، عقاید و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای حرفه‌ای در عرصه خبرنگاری و رسانه، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های مهم بسیج رسانه در راستای حمایت از اصحاب رسانه، ارتقای سطح علمی و فنی آنها در عرصه کاریشان است.

وی خاطرنشان کرد: از همین رو، بسیج رسانه میبد با همکاری روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج میبد و کانون فرهنگی هنری نورالهدی اقدام به برگزاری دوره‌ آموزشی خبرنگاری در دو سطح مقدماتی و تکمیلی کرده است.

مسئول بسیج رسانه شهرستان میبد در ارتباط با زمان برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: این دوره از امروز 10 مرداد تا 22 مرداد در سالن آمفی تئاتر بیمارستان میبد ادامه خواهد داشت و عصر 23 مرداد اختتامیه دوره با حضور امام جمعه شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان اضافه نمود: در این دوره از اساتید بسیار قوی از قبیل سیدجواد امامی(کارشناس ارشد مدیریت رسانه دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه)، حجت الاسلام و المسلمین زکریا اخلاقی(مدرس حوزه علمیه و شاعر برجسته کشوری)، حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل امامی(دانشجوی دکتری فقه سیاسی جامعه المصطفی العالمیه و نظریه‌پرداز فرهنگی)، حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش(عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) و دبیر سیاسی هفته نامه پرتو سخن)، جمال شفیع پور(کارشناس ارشد ارتباطات دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران و معاون آموزش دانشکده خبر میبد)، احسان کریمی(کارشناس ارشد مدیریت رسانه دانشکده صدا و سیما تهران و فعال فرهنگی) که در سطح استانی و حتی کشوری هستند، استفاده شده است.

ارسال نظرات