اعلام برنامه‌های هفته خبرنگار در مازندران

زارع دودانگه ای، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست با اصحاب رسانه به بیان برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام خبرنگار پرداخت.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۸۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹

 


 


 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عباس زارع در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته تجلیل از مقام خبرنگار که در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، گفت: از 14 تا 20 مرداد به عنوان هفته تجلیل از مقام خبرنگار در مازندران نام‌گذاری شد.

 

وی با بیان اینکه دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جماعات در شهرستان‌ها، حضور اصحاب رسانه در نماز جمعه، دیدار اهالی رسانه با استاندار مازندران و فرمانداران شهرستان‌ها، شناسایی شهدای حوزه رسانه، دیدار با خانواده شهید و ... ازجمله برنامه‌های هفته تجلیل از مقام خبرنگار در استان است، افزود: 16 مردادماه همایش بزرگ تجلیل از اهالی رسانه مازندران در سالن اجتماعات هلال‌احمر استان برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بازدید از دفاتر رسانه از دیگر برنامه‌های هفته تجلیل از مقام خبرنگار است، تصریح کرد: اردوی ورزشی هم برای اصحاب رسانه زمان‌بندی شده و برنامه کوهنوردی در این زمینه تدوین کردیم.

 

این مسئول ادامه داد: در سقف اعتبارات ارشاد، اعتباری لحاظ می‌کنیم تا مکان خانه مطبوعات خریداری و یا احداث شود.

 

زارع با بیان اینکه در آینده نزدیک پالایش خبرنگاران شروع می‌شود، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی هیئت مدیره خانه مطبوعات، شناسایی حوزه فعالیت اصحاب رسانه و پالایش خبرنگاران است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها