مجهزترین کلینیک تخصصی شمال غرب کشور در پارس آباد احداث می شود

فرماندار شهرستان پارس آباد از احداث مجهزترین کلینک تخصصی شمال غرب کشور در این شهرستان از سوی بنیاد تعاون سپاه پاسداران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۲۸۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

مهدی احمدی، فرماندار پارس آباد در گفت وگو با خبرگزاری بسیج از پارس آباد، بیان اینکه زمین مورد نیاز این کلینیک در نزدیکی پارک کاج پیش بینی شده است، افزود: با اینکه محل احداث این کلینیک مشخص شده، اما برای تغییر کاربری و احداث آن نیاز به اخذ مجوز کمیسیون ماده 5 است که به محض دریافت مجوز کمیسیون کلنگ احداث آن به زمین زده می شود.

وی با بیان اینکه در این مرکز تمام خدمات درمانی پیشرفته، اتاق عمل و تجهیزات جراحی پیش بینی شده است، گفت: این کلینیک در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد ریال توسط بنیاد تعاون سپاه پاسداران احداث می شود.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه این کلینیک مجهزترین کلینک تخصصی شمال غرب کشور خواهد بود که در شهرستان پارس آباد احداث می شود، تصریح کرد: با راه اندازی این مرکز علاوه بر کاهش ازدحام مردم در درمانگاه ها و بیمارستانهای شهرستان، به عنوان یک مجموعه کامل می‌تواند سال‌های سال به مردم منطقه، مناطق هم‌جوار خدمات ارائه دهد.

احمدی با اعلام اینکه خدمات رسانی به مناطق محروم از برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مورد تأکید مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: فعالیت سپاه در راستای گسترش مراکز درمانی و احداث این کلینیک ها اطاعت از فرمان ولایت و تحقق این فرمان بخصوص در میان مردم محروم است و با این نگاه ضمن شناسایی مناطق محروم، این مراکز احداث می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار