مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان خبر داد:

انتخاب کارآفرین لرستانی به عنوان کارآفرین برتر کشور/تجلیل از 9 نفر از کارآفرینان برتر لرستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از انتخاب کارآفرین لرستانی به عنوان کارآفرین برتر کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۲۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، آشتاب در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان لرستان که در خرم آباد برگزار شد، گفت: از بین شش نفر کارآفرین برتر کشور کارآفرین برتر لرستانی ازشرکت پارسیان زاگرس کوهدشت در این جمع قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کارآفرینی و توسعه فرهنگ کارآفرینی باعث افزایش رفاه، تولید ثروت افزایش سرانه درآمدی و توزیع ثروت می شود افزود: سند توسعه اشتغال استان به عنوان یک برنامه جدی مورد توجه استاندار است و همه دستگاهها مکلف به اجرای این سند هستند.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه امروز به دلیل رشد و توسعه اقتصادی استان که متاثر از اهتمام کارآفرینان و استاندار است شاهد کاهش بیکاری در استان هستیم گفت: استان لرستان دیگر استان اول بیکار کشور نیست و امروز دو استان دیگر را پشت سر گذاشته ایم.

آشتاب با اشاره به ثبت نام 2014 نفر از کارآفرینان برتر استان در سامانه این جشنواره تصریح کرد: از این تعداد 1254 نفر مرد و مابقی کارآفرینان زن هستند.

وی افزود: در این جشنواره 9 نفر از کارآفرینان برتر استان در حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی مورد تحلیل قرار می گیرند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان نوآوری در کار، ورود به بازارهای داخلی و خارجی، آینده نگری شامل برخورداری از برنامه کسب کار و توجه به اقتصاد مقاومتی از جمله شاخص های ارزیابی کارآفرینان برتر بوده است.

ارسال نظرات