شروع برگزاری طرح ولایت استانی در استان

دوره آموزشی تربیتی طرح ولایت استانی با حضور 150 دانشجوی بسیجی استان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان شروع شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۳۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، افتتاحیه دوره آموزشی- تربیتی خط امام استان کردستان با حضور 150 دانشجوی بسیجی از کل دانشگاه های استان از امروز 10تا 21 مرداد به مدت 10 روز در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار می شود.

در این دوره 300 دانشجوی بسیجی از تمام دانشگاه های استان ثبت نام کردند که بعد از برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه, 150 نفر برای شرکت در این دوره انتخاب شدند.

در این دوره مبانی اندیشه اسلامی در چهار فصل معرفتی, بصیرتی, مهارتی و تربیتی- اخلاقی زیر نظر اساتید مجرب، متعهد و متخصص دانشگاه های کشور و استان و ائمه جمعه و جماعات استان به دانشجویان آموزش داده می شود.

هدف از برگزاری دوره آموزشی- تربیتی خط امام استانی, آشنایی دانشجویان بسیجی با مبانی اندیشه ناب اسلامی, عمق بخشی به معرف دینی و ترویج گفتمان تربیتی, آشنایی دانشجویان با رسالت, اهداف و ماموریت های بسیج دانشجویی, بسترسازی برای تبدیل شدن هر دانشجو به یک سرگروه حلقه صالحین و تقویت مهارت تشکیلاتی است.

در پایان دوره از دانشجویان بسیجی براساس سرفصل های ارائه شده در طول دوره آزمون کتبی به عمل می آید و به دانشجویانی که حد نصاب نمره را کسب کنند گواهی پایان دوره ارائه میشود.

ارسال نظرات