نماینده مردم دورود در مجلس:

اموال سوء استفاده کنندگان از تسهیلات کارآفرینی مصادره می شود

نماینده مردم دورود در مجلس گفت: اموال سوء استفاده کنندگان از تسهیلات کارآفرینی مصادره می شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۷۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، قائدرحمت در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان لرستان که در خرم آباد برگزار شد، بر ضرورت تفاوت قائل شدن بین کارآفرینان واقعی و کارآفرینانی که از تسهیلات کارآفرینی سوء استفاده کرده اند گفت: در جلسه ای که در مجلس با دولت برگزار شد مقرر شد که کارآفرینان واقعی و غیرواقعی از هم تفکیک و هر کدام در زمره کارآفرینان غیرواقعی بوده اند اموال آنها مصادر شود.

وی با بیان اینکه بین کسانی که آمدند و با سوء استفاده از منابع  ارزها را به غارت برده اند با کارآفرینان واقعی تفاوت قائل نشده ایم افزود: دولت الان نمی داند که با بدهی های بانکی چه کند.

نماینده مردم دورود در مجلس با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم مناطق محرم رونق اقتصادی بگیرند باید از اقتصاد دولتی عبور کنیم گفت: برای رونق اقتصادی می بایست با جهان تعامل سازنده داشته باشیم.

قائد رحمت قاچاق 40 میلیاردی کالا به کشور در حالی که داعش جراعت نزدیک شدن به مرزهای کشورمان را ندارد ابهام برانگیز دانست و تصریح کرد: تا آموزش های ارائه شده در دانشگاهها هدفمند نشوند و رشته های تحصیلی بر اساس نیاز بازار کار ایجاد نشوند نمی توانیم در رونق اقتصادی و اشتغالزایی موثر باشیم.

وی بر ضرورت شفاف سازی آمار تاکید کرد و افزود: از مرکز آمار ایران گزارش خواسته ایم تا در خصوص کاهش نرخ بیکاری در لرستان به ما گزارش دهد و با این حال اگر آمار کاهش نرخ بیکاری در استان کذب باشد برخورد می کنیم.

نماینده مردم دورود در مجلس ادامه داد: مبارزه با فساد به صور جدی و به موقع باید انجام شود.

قائدرحمت اظهار کرد: تا مشکل بهره بانکی را حل نکنیم  و تا سلطان شکنی نکنیم دیگران نمی توانند در اقتصاد رقابتی حضور موفقی داشته باشند.

ارسال نظرات