بیش از ۴۵۰ نفر در دوره‌های استعدادیابی والیبال در اردبیل شرکت کردند

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: چند روز پیش دوره استعدادیابی والیبال با حضور رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال در اردبیل برگزار شد که تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره بیش از ۴۵۰ نفر بود.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۸۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نادرفلاحی، رئیس هیئت والیبال استان اردبیل اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع استعدادیابی و نیز تقویت تیم‌های پایه والیبال در استان اردبیل، از رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال دعوت کردیم که دوره‌های استعدادیابی والیبال در اردبیل با حضور وی برگزار شود.

وی گفت: محدودیتی برای حضور ورزشکاران در این دوره استعدادیابی وجود نداشت و هر نوجوانی که دارای سن تعیین شده بود در این دوره استعدادیابی شرکت کرد که خوشبختانه این دوره با حضور بیش از 450 نفر در خانه والیبال اردبیل برگزار شد.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل افزود: بنا به اذعان رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال حضور این تعداد نفر در دوره استعدادیابی در سطح کشور بی‌نظیر بوده است که این موضوع نشان از شکل‌گیری علاقه به ورزش والیبال در استان اردبیل و نیز فراگیری این ورزش در سطح استان است.

فلاحی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این دوره استعدادیابی حضور بی‌شمار بانوان بود که خوشبختان در حدود 200 نفر ورزشکار خانم در این دوره شرکت کرده و توسط مسئولان فدراسیون والیبال سطح کیفی عملکرد آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت که رضایت‌بخش بود.

وی بیان کرد: این دوره استعدادیابی طی مرحله اول برگزار شد که نفرات انتخاب شده از سوی مسئولان فدراسیون والیبال در آینده نزدیک برای حضور در مرحله دوم استعدادیابی دعوت می‌شوند که امیدواریم بازیکنان شایسته‌ای به ورزش والیبال کشور معرفی کنیم.

ارسال نظرات