خبرهای داغ:
معاون داوطلبان هلال احمر آذربایجان شرقی:

آموزش بهترین روش برای توانمندسازی بانوان است

خبرگزاری بسیج: معاون داوطلبان هلال احمر آذربایجان شرقی در حاشیه دومین کارگاه آموزشی توانمندسازی بانوان در برابر حوادث و سوانح با اشاره به آمادگی بیشتر بانوان نسبت به مردان در فعالیت های امدادی، آموزش را بهترین روش برای توانمندسازی این قشر خواند.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۱۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰


شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، هدف از برگزاری این دوره ها را برای بانوان کاهش تلفات انسانی در حوادث عنوان و بیان کرد: آموزش بهترین راه برای توامندسازی این قشر در رویارویی با حوادث و بلایای طبیعی است.

وی در ادامه با بیان اینکه زنان از گروه های آسیب پذیر جامعه در حوادثگوناگون به شمار می روند، رسالت نهادهای مختلف را در این خصوص سنگین دانست و گفت: با آموزش زنان می توان جامعه ای سالم پیش رو داشت چراکه این قشر تاثیرگذاری بیشتر در نهاد خانواده و همچنین اجتماع دارد.

شریفی همچنین به حضور زنان تاثیرگذار جامعه در این کارگاه نیز اشاره کرد و افزود: در این کارگاه بیش از 70نفر از بانوان مسئول نهادهای مختلف استان حضور دارند که با هدف افزایش آگاهی این قشر برای آگاهی بخشی در نهادها تشکیل یافته است.

معاون داوطلبان هلال احمر آذربایجان شرقی ادامه داد: دوره پیش از این نیز با همکاری هلال احمر، فرمانداری و شهرداری منطقه یک در پارک شمس تبریز با عنوان ارزیابی و روش درست برخورد با مصدوم برگزار شد که امروز دومین دوره آن است که با عنوان کمک های اولیه در بیماران قلبی و دیابت در حال برگزاری است.

وی افزود: سومین دوره این کارگاه نیز با عنوان کمک های اولیه در صدمات استخوان و نحوه انتقال مصدوم و چهارمین دوره آن هم با عنوان کمک های اولیه در خونریزی ها تا اواسط شهریور برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها