حجت الاسلام روحی یزدی:

تعامل با رسانه ها حرکت در مسیر صحیح را برای نهادها رقم می زند/ وابسته به هیچ جناحی نیستیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: رصد رسانه ها و پیگیری آنها در حوزه های مختلف شهری، اجتماعی، فرهنگی و ... موجب می شود تا نهادهای فعال در استان در مسیر صحیح حرکت کنند.
کد خبر: ۸۵۴۹۹۶۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی در نشست پیش از ظهر امروز خود با رسانه ها در سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و روز خبرنگار در تشریح اهداف تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال 59 به دستور امام خمینی (ره) اظهار داشت: به دلیل وضعیت حاکم بر کشور در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس شاهد حضور مردم به دلایل مختلف در خیابان ها و میادین اصلی شهر بودیم و این حضور مردم باید با برنامه ریزی و ساماندهی انجام می پذیرفت.

وی ادامه داد: مردم برای اعلام حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی، تشییع پیکر شهدا و .... در میادین و خیابانهای اصلی شهر حاضر می شدند و این حضور گاهی منجر به تعطیلی مراکز فعال در این مکانها می شد از این رو و به جهت ساماندهی برنامه ها برای حضور شایسته مردم در صحنه های مختلف فرمان تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال 59 توسط امام راحل صادر شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مدیریت این مجموعه به آیت الله جنتی سپرده شد و تا کنون نیز با خط مشی های ایشان این شورا هدایت می شود، اظهار داشت: برنامه های شورای به صورت مشورتی و با جمع بندی نقطه نظرات اعضا اجرایی می شود و خوشبختانه حاصل کار گروهی و مشورتی از ابتدای تشکیل شورا تا کنون رضایت بخش بوده است.

حجت الاسلام روحی یزدی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز نیز همسو با خط مشی های شورای مرکزی و در راستای مصالح نظام جمهوری اسلامی پیش می رود و هیچگونه وابستگی به نهاد و جناح خاصی ندارد.

وی تعامل شورای هماهنگی تبیغات اسلامی استان البرز را با سازمانها و نهادهای استانی بسیار خوب و شایسته ارزیابی کرد و گفت: تاکید دارم با توجه به رسالتی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر دوش دارد بدون همکاری دیگر نهادها انجام امور دشوار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز همچنین حضور به موقع، نقد منصفانه، توجه به نقایص و اطلاع جهت رفع مشکلات را در راستای تعامل با رسانه ها امری شایسته عنوان کرد و اظهار داشت: رصد رسانه ها و پیگیری آنها در حوزه های مختلف شهری، اجتماعی، فرهنگی و ... موجب می شود تا نهادهای فعال در استان در مسیر صحیح حرکت کنند.

حجت الاسلام روحی یزدی در پایان تصریح کرد: در امر تعامل آن آ تیرنی اتیت تبا رسانه های فعال در استان البرز تلاش داریم خواسته های به حق اجابت و عیوب موجود در کار رفع شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان این جلسه از خبرنگاران فعال در حوزه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین خبرنگارخبرگزاری بسیج تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها