سرپرست دانشگاه فرهنگیان :

پذیرفته شدگان در استخدام آموزش و پرورش بار دیگر مورد سنجش قرار می‌گیرند

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به دروس در نظر گرفته شده در دوره یکساله برای پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی گفت: بخشی از هزینه‌های این دوره یکساله از متقاضیان دریافت خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۹۸۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود مهرمحمدی در خصوص آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری دوره یک ساله ویژه افرادی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرش می‌شوند، اظهار کرد: ما مدت طولانی است که در این زمینه آمادگی خود را اعلام کردیم اما برای رسیدن این معلمان به مهرماه باید خود را با فرآیند‌ها و روال‌هایی که وجود دارد تطبیق دهیم. شاید سال تحصیلی را برای این دسته از معلمان دیرتر آغاز کنیم.

وی افزود: افراد جذب شده در آزمون استخدامی باید دوره یکساله را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و در دستورالعمل استخدام آماده است این افراد در صورتی مشغول به کار می‌شوند که بتوانند این دوره یکساله را با موفقیت بگذرانند. 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: وضعیت این افراد مطابق با استانداردهای در نظر گرفته شده احراز می‌شود و در صورت قابل قبول بودن وضعیت این افراد، کار خود را در آموزش و پرورش آغاز می‌کنند.

مهرمحمدی در پاسخ به این سؤال که هزینه‌های دوره آموزشی یکساله از افراد اخذ شده یا دانشگاه فرهنگیان آن را تقبل می‌کند، عنوان کرد: براساس دستورالعمل استخدام بخشی از هزینه‌های این دوره یکساله از متقاضیان دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه دوره یکساله آموزش معلمان در دانشگاه فرهنگیان تدوین کردیم اما هنوز مراحل پایانی را پشت سر نگذاشته است و اگر در آینده نزدیک به تصویب برسد اعلام عمومی خواهد شد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به دروس در نظر گرفته شده در دوره آموزشی یکساله خاطرنشان کرد: تلاش شده است تا در تدوین دروس مورد نظر در این دوره یکساله آموزش، سنجش تکنولوژی و IT توجه ویژه شود.

ارسال نظرات