نایب رئیس اتاق بازرگانی:

دولت برای تعامل با سرمایه‌گذاری خارجی به بخش خصوصی اعتماد کند

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: دولت برای تعامل و استفاده از ظرفیت هیأت‌های سرمایه‌گذاری خارجی به بخش خصوصی اعتماد داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۵۰۰۴۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، انصاری نایب رئیس اتاق بازرگانی در نشست مسئولان بخش خصوصی با مسئولان دولتی و معاون رئیس جمهور در اتاق بازرگانی تهران به موضوع طرح‌های نیمه تمام اشاره کرد و گفت: به گفته مسئولان دولتی در حال حاضر 400 هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام روی زمین وجود دارد و بخش خصوصی بررسی کرده است که این موضوع گیرهای اساسی دارد اما می‌توان با رفع برخی نواقص حدود 120 هزار میلیارد تومان آن را فعال کرد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه تغییر نگاه مسئولان نسبت به موضوع طرح‌های نیمه تمام ضروری است، بیان داشت: این تغییر نگاه لازم است، تا اشتغال ایجاد شود و بتوان نرخ بیکاری را کاهش داد.

وی به موضوع ورود هیأت‌های سرمایه‌گذاری خارجی پرداخت و بیان داشت: دولت اعتماد بیشتری به بخش خصوصی داشته باشد، زیرا استعدادها و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد.

این فعال بخش خصوصی ادامه داد: مدیریت جریان هیأت‌های سرمایه‌گذاری و نیز استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی باید توامان درنظر گرفته شود.

انصاری تاکید کرد: پرداخت بدهی دولت به پیمانکاران در قانون رفع موانع تولید پیش‌بینی شده، اما این موضوع از طریق تهاتر مشکلاتی دارد که باید حل شود.

ارسال نظرات