خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه امامت تبریز:

بیش از 50سری جهیزیه از سپاه امامت تبریز اهدا شده است

خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج سازندگی سپاه امامت تبریز با اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی این ناحیه در کمک به تعمیر و مرمت مساجد و خانه افراد نیازمند، گفت: با کمک بسیجیان علاوه بر آن بیش از 50سری جهیزیه به نوعروسان از سپاه امامت تبریز اهدا شده است.
کد خبر: ۸۵۵۰۱۷۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عزیز لطفی همچنین فعالیت دیگر بسیج سازندگی سپاه امامت تبریز را به کارگیری مربیان آموزشی بسیجی با همکاری نواحی آموزش و پرورش ناحیه 2 و 3 و خسروشاه با جذب بیش از 300 نفر مربی در زمینه آموزش فرد به فرد برای مقابله با بیسوادی عنوان کرد.

وی همچنین برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه اشتغال و تامین غذای موردنیاز جامعه از دیگر فعالیت ها برشمرد و افزود: بیش از 60طرح برای معرفی افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات به منظور توانمندسازی افراد و حمایت از تولید تشکیل شده است که حدود 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده و مابقی در مرحله بازدید و تشکیل پرونده است.

لطفی ادامه داد: بیشتر افراد معرفی شده در زمینه های تولید و پرورش قارچ خوراکی، پرورش و نگهداری دام سبک و سنگین، زنبورداری، کشت زعفران و همچنین پرورش مرغ بومی بمنظور تامین مطمئن غذای جامعه فعالیت دارند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امامت تبریز همچنین با اشاره به اروهای هجرت یک روزه، سه روزه و هفت روزه گفت: در زمینه اردوهای هجرت دانش آموزی بیش از 500نفر سازماندهی و ثبت نام شده اند که در امور مرمت جزئی، رنگ آمیزی، نقاشی و دوخت لباس فعالیت دارند.

وی همچنین برگزاری کلاس های مشاوره و جمع آوری کمک های نقدی به مقاومت اسلامی را از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی سپاه امامت تبریز خواند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها