در طرح یاران ولایت مطرح شد؛

بصیرت راهبرد مهم در حفظ وحدت مردمان سیستان و بلوچستان است

بصیرت دینی مولفه راهبردی در پیشبرد اهداف وحدت و اتحاد است و این فصل مهم باید به عنوان گفتمان فکری و عملی در جامعه سیستان و بلوچستان به سبب توطئه های دشمنان تقویت شود.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۹۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج مسئول سازمان بسیج دانش آموزان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در آئین آغاز طرح یاوران ولایت در زاهدان اظهار داشت: اتحاد و وفاق، آینده نگری و تعهد و خلاقیت برنامه ای، ظرفیت های باروری فکری و عملی جامعه هستند و مسلمانان جهان باید با تقویت این ارکان پایه قدرت خود را روز به روز افزایش دهند.

سرهنگ علیرضا پهلوان با تاکید بر اینکه باید همه ما در راستای تحقق سریع تر اهداف نظام اسلامی تلاش کنیم، عنوان کرد: بزرگ ترین ضربه ها به اسلام و اولیای الهی به خاطر وجود عده ای مسلمان نما بوده که با تبلیغات و تحریفات مردم را گول زده اند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها با عملکرد خود می توانند در جبهه حق و باطل فعالیت کنند، بیان کرد: امروز باید جبهه رسانه ای هوشمند علیه استکبار جهانی و دشمنان اسلام تشکیل شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مسئولان بلند پایه کشور و مردم، همیشه با حضور در صحنه های انقلاب جلودار حرکت ها بودند و آنان شایسته تقدیر هستند.

وی اظهار داشت: پیشرفت علوم در طول سال های گذشته، هیچ تاثیری بر روی ارتقای سطح اخلاقی و روانی مردم جهان نداشته، بلکه با پیشرفت علم، جنایت ها و جنگ ها در جهان افزایش یافته است.

پهلوان گفت: مهم ترین دلایل جنگ ها و جنایت ها در جهان کنونی، ناشی از غفلت مردم از وجود خداوند متعال بوده و بسیاری از جنگ هائی که در طول سالیان گذشته رخ داده نشان دهنده شقاوت محض در جهان است.

وی، جنگ ها در دفاع از جان انسان ها را سعادت محض عنوان کرد و ادامه داد: واقعه عاشورا و جنگ تحمیلی هشت ساله ایران در برابر رژیم بعثی از جمله این جنگ ها است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان با اشاره به طرح یاوران ولایت تاکید کرد: این دوره با حضور  ۶۰۰ نفر از دانش آموزان بسیجی در دوبخش بانوان و مردان، به میزبانی اردوگاه های تربیتی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار می شود.

وی افزود: آشنائی با نهضت ما زنده ایم، شجره طیبه صالحین، تشکل های دانش آموزی و مذاکرات هسته ای از مهم ترین عنوان های سرفصل های آموزشی این دوره است.

به گزارش خبرنگار بسیج ، حفظ وحدت و بصیرت از مهم ترین نیازهای جامعه کنونی سیستان و بلوچستان است و در این راستا بسیج دانش آموزی در راستای وظیفه ذاتی خود همایش یاوران ولایت را به منظور افزایش آگاهی و بصیرت با حضور ۶۰۰ دانش آموز از صبح امروز به مدت سه روز در دستور کار دارد.

ارسال نظرات