به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار:

جوکار از دفتر خبرگزاری تسنیم بازدید کرد/تسنیم رسانه‌ای قدرتمند در عرصه اطلاع‌رسانی است‌

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در بازدید از دفتر ‌خبرگزاری تسنیم در یزد، تسنیم را رسانه‌ای قدرتمند در عرصه اطلاع‌رسانی دانست.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۲۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از تسنیم: محمدصالح جوکار، به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار، با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در یزد، علاوه بر بازدید از این دفتر، به گفت‌و‌گو با خبرنگاران این خبرگزاری ‌پرداخت.

وی در این دیدار که با حضور سیدحسین راسخی رئیس بسیج رسانه استان یزد انجام شد، با اشاره به اینکه امروزه هر جناح سیاسی یک رسانه دارد و آن رسانه به طور معمول، بلندگوی جناح خاص خود است، اظهار داشت: تسنیم یک رسانه پرقدرتی است که در عرصه اطلاع‌ رسانی فعالیت می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت ارائه اخبار درست و مناسب توسط اصحاب رسانه به جامعه، خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم همه اخبار و اطلاعات را به صورت صحیح و بدون غرض‌ورزی به اطلاع مردم برسانیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مهمترین مقوله‌هایی که اصحاب رسانه و رسانه‌ها باید به آن توجه داشته باشند، این است که در زمینه افزایش سواد‌ رسانه‌ای جامعه قدم بردارند.

جوکار عنوان کرد: اگر روی این موضوع کار درست و مناسبی انجام شود، بسیاری از مشکلاتی که در زمینه عدم آگاهی جامعه از مسائل روز رخ می‌دهد، برطرف می‌شود. هر سازمان و نهادی دارای نقاط قوت و ضعفی است که باید سعی کند نقاط ضعفش را رفع و نقاط قوتش را تقویت کند.

وی با اشاره به اهمیت پذیرش نقاط ضعف، گفت: پذیرش نقاط ضعف سبب می‌شود که در راستای رفع این نواقص حرکت صورت گیرد و نهاد مربوطه به تعالی دست پیدا کند.

 

ارسال نظرات