گرامیداشت روز خبرنگار همراه با برنامه های سورپرایز کننده

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل از برگزاری باشکوه آئین روز خبرنگار در 17 مرداد،همراه با برنامه های متنوع خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۲۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

مهران محمدی، سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل، از برگزاری آئین گرامیداشت روز خبرنگار در 17 مرداد با حضور خبرنگاران و مسئولان اردبیل خبر داد.

مهران محمدی در آستانه روز خبرنگار گفت: با تشکیل کمیته ای در خانه مطبوعات استان اردبیل آئین گرامیداشت روز خبرنگار، 17 مرداد از ساعت 19 در سالن اجتماعات شرکت مخابرات استان اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته با حضور خبرنگاران، فعالان رسانه ای، مدیران استانی و نمایندگان مجلس، استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در این آئین سخنرانی کرده و یک گروه هنری به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

محمدی با اشاره به حمایت های مادی معنوی نهادها و دستگاه های اجرایی استان این عمل را نشاندهنده میزان توجه آنها به رسانه های استان دانست.

وی با تاکید بر برگزاری شایسته مراسم، ادامه داد: تجلیل از خانواده روزنامه نگاران فقید استان، تجلیل از پیشکسوتان و خبرنگاران و برندگان مسابقات ورزشی روز خبرنگار بخش های دیگر این مراسم را تشکیل می دهند.

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل با دعوت از همه فعالان رسانه ای برای شرکت در این آئین تصریح کرد: این مراسم می تواند نقطه آغازی دیگر و با انرژی در برقراری همدلی باشد.

وی افزود: برای این آئین برخی اقدامات دیگری نیز در نظر گرفته شده که با مشارکت بانک ها اجرایی می شود و در روز خبرنگار شرکت کنندگان در جریان آن قرار خواهند گرفت.

محمدی با قدردانی ازشورای شهر و شهرداری اردبیل و بسیج هنرمندان استان در برگزاری برنامه های جداگانه تجلیل از خبرنگاران گفت: این دو نهاد پیش از این نیز به روش های مختلف از رسانه های استانی حمایت مستمر کرده اند و امیدواریم اینگونه اقدامات روحیه بخش از دوام لازم برخوردار باشد.

وی افزود: با تعامل روابط عمومی شهرداری و خانه مطبوعات، از رسانه های محلی خواستیم تا افراد مورد نظر را معرفی نمایند و خانه مطبوعات در دو نوبت اقدام به ارسال لیست خوداظهاری مدیران و سرپرستان رسانه ها به روابط عمومی نمود تا شورا و شهرداری براساس آن نسبت به برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران اقدامات موردنظر خود را عملیاتی نمایند.

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل در پایان سخنان خود از آغاز کلاس آموزشی "صفحه آرایی" در محیط «ایندزاین» برای ثبت نام کنندگان خبر داد و گفت: این کلاس ها با مشارکت و حمایت مناسب جهاددانشگاهی استان اردبیل از روز پنجشنبه 15 مرداد در سایت آموزشی این نهاد شروع می شود و به مدت 46 ساعت در طول دو ماه ادامه خواهد یافت تا بتواند در توانمندسازی فعالان این بخش موثر واقع گردد.

ارسال نظرات