استقبال از شهدای غواص در پایتخت کشتی

پایتخت كشتی ایران ، جویبار مازندران میزبان استقبال از 10 شهید گمنام و غواص خط شكن است
کد خبر: ۸۵۵۰۵۴۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹





خبرگزاری بسیج مازنران، به گزارش روابط عمومی سپاه، همزمان با دیگر شهرهای استان مازندران، شهرستان جویبار پایتخت كشتی ایران و جهان، مهدجوان‌مردان و سرزمین سرداران و 302 آلاله بخون خفته نیز با نصب بنر و پارچه در سطح شهر آماده استقبال از شهدای گمنام و غواص خط شكن عملیات كربلای چهار شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جویبار با اعلام این خبر افزود: به پاس ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گلگون كفن، علما و روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت تحت پوشش همگام با اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار شهرستان جویبارخود را برای میزبانی از 10 شهید گمنام و غواص خط شكن لشكر 25 كربلا آماده می‌كنند.

سرهنگ پاسدار علی اصغر بابایی تصریح كرد: این شهدای گمنام با عبور از شهرهای فریدونكنار، بابلسر، بهنمیر و سیمرغ رأس ساعت 18 هفدهم مرداد وارد شهرستان شهید پرور جویبار می‌شوند.

وی افزود : مسیر حركت این شهدا پس از عبور دادن از معابر و میادین اصلی شهر همچون(میدان آیت الله شیخ جواد منتظری باغبان محله، میدان معلم (آتش نشانی) و جانبازان برای مراسم تكریم و استقبال و وداع با شهیدان به میدان امام خمینی(سپاه) انتقال می‌یابد و بعد ازانجام مراسم در مسیر اصلی خیابان امام(ره) توسط اقشار مختلف امت حزب الله تشیع و به میدان كشتی ختم خواهد شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها