بازدید فرمانده سپاه ناحیه عشایری از طرحهای اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه ناحیه عشایری و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری از طرحهای اقتصاد مقاومتی اصلاندوز بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۵۰۵۸۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز،،سرگرد محرم بنیادی فرمانده بسیج عشایری اردبیل در بازدید از طرحهای اقتصاد مقاومتی هدف از اجرای این طرحها را اشتغال جوانان و بسیجیان و حمایت از تولید ملی دانست و گفت:امسال به طرح‌های اقتصاد مقاومتی تسهیلات اعطا می شود.

وی اولویت پرداخت تسهیلات را در طرح های پرورش مرغ بومی،ماکیان،دامهای سبک و دامهای سنگین،پرورش زنبور عسل،تولید کود ورمی کمپوست و پرورش ماهی عنوان کرد و افزود:در دو بخش صنایع تولیدی کوچک و بزرگ با ارائه تسهیلات 16درصد و صنایع تبدیلی با تسهیلات 18 درصد از طرح‌های اقتصاد مقاومتی حمایت می شود.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز با بیان اینکه ایجاد طرح ها توسط بسیجیان گامی در تحقق اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد:این طرح ها شامل طرح‌های تولیدی است که با همکاری بسیج سازندگی سپاه و بانک مهر اقتصاد به متقاضیان معرفی شده است.

بنیادی خاطرنشان کرد:طرح های اجرایی بسیج سازندگی با هدف حمایت و توسعه تولید محلی و اشتغالزایی، تشویقمردم در تولید محصولات خانگی و خودکفایی خانوارهای روستایی توسط بسیجسازندگی حوزه مقاومت نیر در حال اجراء است.

گفتنی است،فرمانده بسیج عشایری اصلاندوز،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهمراه دیگر کارکنان سپاه از طرحهای اقتصاد مقاومتی در روستاها و شهر اصلاندوز بازدید کردند.

ارسال نظرات