تقویت روحیه جهادی بین دانش آموزان از اساس همدلی و همزبانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین شهر در افتتاحیه طرح هجرت3 تقویت روحیه جهادی بین دانش آموزان را از اساس همدلی و همزبانی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۵۰۹۲۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمشگین شهر، اردوی 10 روزه طرح هجرت 3 سپاه شهرستان مشگین شهر با عنوان کمک به سازندگی و محرومیت زدایی با همکاری مدیریت آموزش وپرورش شهرستان و با حضور مسئولین مربوطه آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 میر لطیف سلیمی معاون توسعه مدیریت آموزش وپرورش مشگین شهر از همکاری صمیمی و نزدیک سپاه و آموزش و پرورش تقدیر کرد و گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان از دوران کودکی با محیط مدرسه، مسائل علمی روبرو می شود لذا وظیفه ماست که با اجرای برنامه های متنوع و مختلف دانش اموزان را در راستای آشنایی با مهارت های مختلف در زندگی آشنا کنیم تا روحیه تعامل و همکاری در بین این دانش آموزان تقویت شود.

حجت الاسلام عبدالله رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین شهر نیز ضمن تاکید بر همکاری صمیمانه بین دانش آموزان، تقویت روحیه جهادی، همکاری و همفکری بین دانش آموزان را از اساس همدلی و همزبانی خواند و تصریح کرد: در کنار کارهای جهادی باید به معنویات نیز توجه شود.

دراین اردو دانش آموزان درمدت 10 روز ضمن شرکت درکلاس های احکام و اخلاق،آشنایی با معانی قرآن کریم، کلاس های ورزشی و تشکیل حلقات صالحین، در امر مرمّت و بهسازی مدرسه نیز فعالیت داشته و ضمن فعالیت در برنامه های فرهنگی به دیوارنویسی، رنگ آمیزی، لکه گیری و گج کاری نیز مشغول می شوند.

ارسال نظرات