آسفالت مسیر های گردشگری مشگین شهر تعویض می شوند

شهردار مشگین شهر با اعلام اینکه شهرستان مشکین شهر در روند توسعه صنعت گردشگری قرار دارد گفت: مجموعه شهرداری در تلاش برای رسیدن به اهداف توسعه گردشگری شهرستان است و در این راستا گام های ارزشمندی برداشته می شود.
کد خبر: ۸۵۵۰۹۲۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمشگین شهر، با توجه به اینکه وضعیت آسفالت مشگین شهر مناسب بوده و در طول تابستان حجم مسافران ورودی به این شهرستان به صورت چشم گیری افزایش یافته بود و مسافران نیز همچون شهروندان مشگین شهر از وضعیت نامناسب مسیر های گردشگری گلایه مند بودند از این رو شهرداری مشگین شهر اقدام به تعویض آسفالت مسیر های گردشگری کرده است تا مسافران ورودی به این شهرستان بیش از این دچار مشکل نشوند و با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک کنند.

سیامک مظلومی شهردار مشگین شهر از شروع عملیات بهسازی و روکش آسفالت منتهی به مسیرهای گردشگری خبر داد و تاکید کرد: با توجه به تردد مسافرین و گردشگران همچنین شهروندان از این مسیر و نیاز ضروری به بهسازی و روکش آسفالت، اقدام به تعویض مسیر های اصلی گردشگری شده است.

وی با اعلام اینکه شهرستان مشکین شهر در روند توسعه صنعت گردشگری قرار دارد افزود: تمامی سعی و تلاش خود را در مجموعه شهرداری خواهیم نمود تا در جهت اعتلای اهداف توسعه گردشگری شهرستان گام های موثری برداشته و بسترهای لازم را برای سرمایه گذاری و پیشرفت در این شهر فراهم نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار