به همت گروه جهادی شهید عباس زاده:

تکمیل ساختمان مسجد امام خمینی(ره) دوپلان در شهرستان کیار

با همت و فعالیت گروه جهادی شهید خدابخش عباس زاده، مسجد امام خمینی (ره) روستای دوپلان از توابع شهرستان کیار، تکمیل می شود.
کد خبر: ۸۵۵۰۹۸۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ گروه جهادی شهید خدابخش عباس زاده در اقدامی داوطلبانه و خیر خواهانه و به دور از هیچ گونه چشم داشتی، با تمام قوا اقدام به برگزاری اردوی جهادی 7 روزه به منظور توسعه و تکمیل مسجد امام خمینی(ره) روستای دوپلان از توابع شهرستان کیار کرد.

این گروه جهادی 30نفره کار خود را از سال 1391 شروع کرده است و از جمله اقدامات انجام گرفته توسط این گروه می توان؛ کمک به اجرای طرح هادی روستای دوپلان، نقاشی و رنگ آمیزی مسجد امام خمینی(ره) روستا، کمک به ساخت منزل مسکونی چند تن از افراد بی بضاعت که قادر به ساخت سرپناه نبودند، اشاره کرد.

به گفته ی سید نوروز حاجبی، مسئول گروه جهادی شهید خدابخش عباس زاده، اکثر اعضای این گروه از قشر تحصیل کرده و دارای سن 15 تا 35 سال می باشند که به طور داوطلب و خودجوش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مشغول فعالیت می باشند.

وی گفت: اگر ارگان های دولتی و ادارات مربوطه بتوانند در این راستا کمک کنند می توان این اقدام را فراگیر نمود و افراد بیشتری را در این گروه به کار گیری کرد.

حاجبی افزود: این گروه در صدد می باشد تا یک خانه عالم در این روستا احداث کند و همچنین در نظردارد در صورت حمایت دستگاه های ذی ربط منزل مسکونی مادر شهید خدابخش قاسمی که در روستای صعب العبور آبگلور قرار دارد و به دلیل فرسوده بودن احتیاج به مرمت و بازسازی دارد را نوسازی نماید.

وی، ادامه داد: در راستای توسعه مسجد امام خمینی(ره) روستای دوپلان مبلغی بالغ بر 5میلیون ریال از طرف بسیج سازندگی ناحیه کیار و مبلغ 10میلیون ریال از کمک های مردمی و معادل 6 میلیون ریال مصالح ساختمانی از جانب مردم روستا جمع آوری گردیده است.

مسئول گروه جهادی شهید عباس زاده، در پایان گفت: برای ساخت خانه عالم روستای دوپلان نیز مبلغ200میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است، که در صورت حمایت های مردمی و دستگاه های ذی ربط قادر به ساخت خانه عالم روستا خواهیم بود.

ارسال نظرات