مراسم استقبال از پیکر دو شهید غواص در میناب برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: مراسم استقبال از پیکر دو شهید غواص با حضور مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان میناب برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۱۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی فرمانده سپاه ناحیه میناب درستاد استقبال از پیکر شهدای غواص که در دفتر امام جمعه با حضور مسئولین شهرستان میناب برگزار شد گفت: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند که به هیچ طریقی نمی توانیم آن را ادا کنیم.

وی در ادامه با تشریح مراسم استقبال از پیکر دو شهید غواص در میناب اظهار داشت: پیکر دو شهید در تاریخ 19 مرداد ماه از بندرعباس تحویل و از سه راهی رودان بندرعباس میناب به سمت میناب، روستا به روستا مورد استقبال  مردم قرار می گیرند.

وی بیان داشت: بعد از رسیدن به ورودی شهر شهدا مورد استقبال مردم روستاهای حکمی ، دهوستا ، نصیرایی، گورزانگ، بندزرک و در نهایت در روستای کردر رضوی قرار خواهند گرفت.

سهرابی در ادامه اظهار داشت: پیکر شهدا بعد از ظهر همان روز ساعت 16 از روستای کردر رضوی به سمت مرکز شهر میناب با حضور مردم ولایتمدار شهرستان، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی  از بلوار آل محمد، میدان استقلال به سمت مسجد امام(ره) تشییع می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه میناب در ادامه افزود: پیکر پاک این شهدا صبح روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) از مسیر دوراهی کریان، سرنی، و در نهایت در بخش توکهور شهر هشتبندی  میناب بر دستان مردم ولایتمدار و شهید پرور این بخش و شهر تشییع خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: مراسم خاکسپاری پیکر پاک این شهدا از ساعت 17 تا 19 در محل پارک واقع در شهرک امام حسین(ع) هشتبندی  میناب برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات