اعزام 130 نفر از پسران دانش آموز قروه ای به اردوی راهیان نور شمال غرب

130 نفر از دانش اموز پسر شهرستان قروه به مناطق یادمانی شمال غرب در شهرستان مریوان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۲۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه اظهار داشت: این دانش آموزان در طرح رویش و در قالب کاروان راهیان نور به مناطق شمال غرب کشور و مریوان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در این اردوی 2 روزه از مناطق عملیاتی بازدید می کنند، افزود: بازدید از یادمان شهدای مریوان و بازدید از مناطق جنگی و دره شیلر در برنامه اردوی این دانش آموزان قرار دارد.

شعبانی اردوهای راهیان نور را فرصت مناسبی در جهت تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانش آموزان دانست و عنوان کرد و گفت: اردوی راهیان نور باعث می شود تا این عزیزان از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردی های رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.

وی عنوان کرد: هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور آشنایی با ایثارگری ها، جانفشانی ها و از خودگذشتگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در پایان یادآور شد: اردوهای راهیان نور در نحوه روش و منش زندگی و انتخاب راه صحیح دانش آموزان اثرات مفیدی دارد.

ارسال نظرات