رئیس انجمن انبوه سازان مسکن تهران در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

برخورد سلیقه‌ای دولت با مسکن مهر

کد خبر: ۸۵۵۱۸۹۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
ایرج رهبر رئیس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به رکود بی سابقه در بازار مسکن، اظهار داشت: بازار فعالیت انبوه سازان نیز از بازار کلی مسکن تبعیت می کند و در چنین شرایطی انبوه سازان هم با رکود مواجه هستند.

وی با بیان اینکه تولیدات انبوه سازان روی دستشان مانده است، افزود: متأسفانه یک مشکل سیستماتیک در کشور ما وجود دارد و آن برخورد سلیقه ای دولت ها با طرح ها و برنامه های دولت های پیشین است.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم با برخوردی کاملا سلیقه ای و البته سیاسی با پروژه مسکن مهر، آن را متوقف و ضرر بسیاری هم به مردم و هم به فعالین در این طرح وارد کرد.

وی خواستار تدوین طرحی جامع برای جلوگیری از برخورد سلیقه ای با طرح های در حال اجرا شد و اذعان داشت: ما به طرحی نیاز داریم که اجازه متوقف کردن پروژه هایی همچون مسکن مهر را به وزارت خانه ها و نهادهای دولتی ندهد. متأسفانه در این دوسال دولت به صورت عملی به مشکلات مسکن کشور رسیدگی نکرده است و این قضیه در آینده تبعاتی منفی خواهد داشت.

رهبر در خاتمه گفت: گروهی از پیمانکاران داخلی با دریافت حداقل دستمزد، مشغول تکمیل پروژه مسکن مهر بودند که دولت با رفتاری زننده مانع فعالیت آن ها شد، این پیمانکارها دیگر حاضر به همکاری به دولت نخواهند شد و در آینده که دولت نیاز به این افراد دارد مجبور است دست به دامن کشورهای همسایه شود تا برای ساخت مسکن به ما کمک کنند.

ارسال نظرات