پیام تبریک سردار خضرایی به مناسبت روز خبرنگار

مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی؛ روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۵۲۰۰۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی؛ روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است :

خبرنگاران از آن رو که حق جو و حق پویند، شایسته تکریم و تحسین هستند. روز خبرنگار یاد آور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و بازتابندن واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند و در پیشاپیش این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگرش خبر از خون خویش مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت و ایثار نام خویش را جاودانه ساختند.

به روان پاک شهیدان و جان باختگان خانواده بزرگ اطلاع رسانی که در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب‌های اسلامی و میهن عزیز‌، آموزگار مکتب فدا و آگاهی شدند درود می‌فرستم و برای تمامی خبرنگاران متعهد و کوشا، سلامتی، توفیق پویشی آگاهانه و سرشار از صداقت را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌کنم.

ارسال نظرات