خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

خبرنگاران‌ در‌ خط‌ مقدم‌ مقابله‌ با‌ توطئه‌های‌ رسانه‌ای‌استکبار‌جهانی‌ قرار‌ دارند

کد خبر: ۸۵۵۲۰۷۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: با گسترش شبکه های اطلاع رسانی بخصوص در فضای مجازی، امروز نقش رسانه های داخلی و برون مرزی ایران در موضوع معرفی ارزش های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) به ملت های جهان بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، همزمان با روز خبرنگار مراسم تقدیر از مدیران روابط عمومی سپاه فجر فارس با حضور حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر برگزار گردید. در این مراسم از سروان جلال یارمحمدی مدیر ارتباطات معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

خبرنگاران‌در‌خط‌مقدم‌مقابله‌با‌توطئه‌های‌رسانه‌ای‌استکبار‌جهانی‌قرار‌دارند

حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران بسیج و در گفت‌و‌گوی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری بسیج فارس، ضمن گرامیداشت یاد شهید خبرنگار محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: نیت خبرنگار و خبرگزاری در ارسال و انتشار اخبار باید ترویج خیر باشد، وی با اشاره به اصول مهم صداقت و دقت در تهیه و انتشار اخبار گفت: مقام معظم رهبری نیز بر این اصول تاکید دارند همان طور که اشاره داشته اند " هر حادثه وقتى در چارديواری سكوت و بی ‏اعتنايى و غفلت قرار بگيرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پايدار شدن حوادث بستگى دارد به اين‏كه مبلّغان و خبررسانانى امين، صادق و با انگيزه داشته باشند. "، این مبلغان و خبررسانان همان خبرنگاران هستند که باید همواره نقش مهم خود در آگاه سازی و تنویر افکار عمومی جامعه را مد نظر داشته باشند.

خبرنگاران‌در‌خط‌مقدم‌مقابله‌با‌توطئه‌های‌رسانه‌ای‌استکبار‌جهانی‌قرار‌دارند

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به این موضوع که بخش اعظم خبرگزاری هاى  دنيا در دست و تحت مدیریت صهيونيست ها و سرمايه‏ داران عمده است، گفت: با گسترش شبکه های اطلاع رسانی بخصوص در فضای مجازی، امروز نقش رسانه های داخلی و برون مرزی ایران در موضوع معرفی ارزش های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) به ملت های جهان بسیار مهم است، در حقیقت خبرنگاران در خط مقدم مقابله با توطئه های فرهنگی و رسانه ای استکبار جهانی و صهیونیست ها قرار دارند.
خبرنگاران‌در‌خط‌مقدم‌مقابله‌با‌توطئه‌های‌رسانه‌ای‌استکبار‌جهانی‌قرار‌دارند
ارسال نظرات
پر بیننده ها