شهبازی در آستانه رونمایی از مستند «رمز و راز ملكه» در حوزه هنری:

«رمز و راز ملكه» یك سر و گردن از دیگر مستندهای فارسی بالاتر است

عبدالله شهبازی نویسنده وپژوهشگر تاریخ معاصر درباره مستند «رمز و راز ملكه» گفت: تولید این مستند كار خوب و با ارزشی است، نفس ساخت چنین مستندهایی قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۵۵۲۰۷۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، عبدالله شهبازی نویسنده وپژوهشگر تاریخ معاصر با اعلام این مطلب افزود: «رمز و راز ملكه» یك سر و گردن از مستندهای فارسی بالاتر است. 

وی ادامه داد: مستندهای تاریخی می‌توانند به بالابردن دانش عمومی كمك زیادی كنند و به شكل ساده تصویری واقعیت های تاریخی را بیان كنند. اینكه در جامعه تعداد دوست‌داران مستندهای مرتبط با طبیعت زیاد باشد، عادی است اما تولید این گونه مستندها هم مخاطب خاص خود را دارد.

شهبازی افزود: در تولید متن باید دقت بیشتری شود، حتما یك متخصص باید آن را بخواند. در زمینه استفاده از تصاویر آرشیوی نیز بهتر است از بهترین و باكیفیت‌ترین آثار موجود استفاده كنند تا تاثیر بیشتری بر بینندگان داشته باشد.

مستند «رمز و راز ملكه» به كارگردانی مهدی نقویان از تولیدات مركز مستند سازی حوزه هنری است، مراسم رونمایی از این مستند روز 27 مرداد ماه در  سالن مرحوم امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات