تعداد حامیان طرح اکرام ایتام شهرستان کوثر افزایش یافت

مدیر کمیته امداد شهرستان کوثر گفت: تعداد حامیان طرح اکرام ایتام در شهرستان کوثر افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۲۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدغلامرضا مظلومی در جلسه بررسی حمایت‌های خیران از نیازمندان شهرستان کوثر در قالب طرح‌های مختلف اظهار داشت: در حال حاضر 387 حامی با ثبت نام در طرح اکرام سرپرستی ایتام تحت پوشش کمیته‌ امداد را عهده‌دار شده‌اند که این تعداد از حامیان 48 یتیم تحت پوشش این نهاد را تحت تکفل خود قرار داده و از آنها حمایت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوثر از افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام در شهرستان کوثر خبر داد و افزود: 33 خانواده‌ شناسایی شده نیز در قالب طرح محسنین قرار گرفته‌اند که 140 نفر از حامیان با ثبت نام در این طرح، حمایت‌های خود از خانواده‌ها را در قالب این طرح اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حامیان نیکوکار امسال بیش از 369 میلیون ریال به ایتام نیازمند و خانواده‌های طرح محسنین مساعدت کرده‌اند، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همواره برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های ایتام و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در زمینه‌های معیشتی، فرهنگی، درمانی و تحصیلی با کمیته‌ی امداد کمال همکاری را دارند.

مظلومی با اشاره به دیگر حمایت‌های از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در کوثر از پرداخت مساعدت‌های موردی برای حمایت از 218 نیازمند در 4 ماهه‌ نخست امسال در سطح شهرستان خبر داد و گفت: نیازمندی این تعداد از نیازمندان واجد شرایط بالغ بر637 میلیون ریال در قالب کمک‌های موردی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوثر با اشاره به اینکه یکی از خدمات مهم کمیته‌ امداد در مورد حمایت از خانواده‌های تحت حمایت پرداخت مساعدت‌های موردی و موردی ویژه به آنان است، تصریح کرد: این کمک‌ها بر اساس نیازهای مددجویان و بر حسب اولویت‌بندی نوع نیاز آنها پرداخت می‌شود.

وی اعطای کمک‌های موردی را در راستای برطرف کرد نیازهای مقطعی خانواده‌ها در زمینه‌ معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و درمانی برشمرد و اظهار کرد: با پرداخت چنین مساعدت‌هایی تلاش می‌کنیم تا نارسایی‌های اقشار آسیب‌پذیر به حداقل ممکن برسد.

مظلومی با بیان اینکه مساعدت‌های موردی به‌صورت کاملا بلاعوض در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد، گفت: امیدواریم با ارائه‌ چنین خدماتی از آسیب‌های احتمالی تهدید کننده‌ خانواده‌های تحت حمایت جلوگیری کنیم.

ارسال نظرات