تعامل مردم با نیروی انتظامی اردبیل زمینه‌ساز ارتقای امنیت اجتماعی می‌شود

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت:‌ تعامل و مشارکت بالای مردم با نیروی انتظامی در سطح استان اردبیل زمینه‌ساز ارتقای امنیت اجتماعی در منطقه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۶۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار ابراهیم کریمخانی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در آئین معرفی فرمانده انتظامی شهرستان کوثر اظهار داشت: در حال حاضر وحدت و همبستگی اجتماعی در بین مردم و دولت برقرار بوده که این انسجام و همدلی در سایه اعتماد به همدیگر حاصل شده که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید بر همکاری و مشارکت هر چه بیشتر مردم با نیروی انتظامی بیان کرد:‌ برای اینکه بتوانیم در برقراری امنیت و آرامش اجتماعی موفق عمل کنیم نیازمند همکاری و تعامل هر چه بیشتر مردم با این نیرو هستیم.

وی ارائه خدمات به مردم را از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی برشمرد و افزود: خدمات‌رسانی شایسته به مردم در گرو ایجاد امنیت و آرامش در جامعه بوده و مهمترین خواسته مردم نیز همین امر بوده که نیروی انتظامی در این راستا تلاش‌های روز افزونی کرده و این امر از اصلی‌ترین دغدغه‌ها به شمار می‌رود.

کریمخانی نیروی انتظامی را نیرویی مردمی و فعال در تمامی صحنه‌ها دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت و آمادگی بالا در برابر تمامی هجمه‌های دشمنان و استکبار جهانی در همه عرصه‌ها بزرگترین افتخار برای نیروی انتظامی بوده که در این راستا تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 تصریح کرد:‌ نیروی انتظامی استان اردبیل آمادگی کامل و کافی برای تامین امنیت انتخابات مجلس را در استان دارد و در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچ گونه نارسایی ایجاد نمی‌شود.

وی در مورد فعالیت‌های انجام شده در راستای تامین امنیت در شهرستان کوثر بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر شهرستان کوثر از امنیت و آرامش کاملی برخوردار بوده که این امر در سایه تلاش نیروی انتظامی، همکاری و همدلی مسئولان و مشارکت و تعامل مردم به دست آمده است.

در این آئین سرهنگ دوم حسین شریفی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوثر معرفی شد.

ارسال نظرات