جشنواره ملی پرواز پاراگلایدرها در مشکین‌شهر برگزار می‌شود

مدیر عامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: جشنواره ملی پرواز ۳۰۰ پاراگلایدر در آسمان طولانی‌ترین پل معلق خاور میانه روز چهارشنبه این هفته به مدت سه روز در شهرستان مشگین شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۷۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حسین عباسی‌نیا، مدیر‌عامل پل معلق در جلسه‌ هماهنگی برگزاری این جشنواره با حضور فرماندار مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغات جشنواره ملی پاراگلایدر باید در شأن این جشنواره و در سطح گسترده‌ای انجام شود چراکه این جشنواره با حضور 300 خلبان مجرب به همراه 300 پاراگلایدر،از سراسر کشور ایران در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت موافقت مسئولان استان اردبیل، تبریز و شهرهای هم جوار، تدارک نصب بنرهای تبلیغاتی را در ورودی و خروجی‌های این شهر‌ها دیده‌ایم که امیدواریم با همکاری مسئولان مشگین‌شهر با تبلیغات موثر در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم موفق عمل کنیم.

عباسی نیا تصریح کرد: در تلاش هستیم تا افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره را با حضور مسئولان استانی و مشگین شهری به نحو احسن برگزار کنیم و در حاشیه این جشنواره با برگزاری نمایشگاه ،تبلیغات صنایع دستی و گردشگری به منظور استفاده مسافران از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان صورت می‌گیرد که این کار سبب تداوم سفر مردم به این منطقه می‌شود.

وی افزود: عوامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان برنامه‌های زیادی را برای این جشنواره تدارک دیده‌اند که اجرای کنسرت با موسیقی‌های شاد آذری و اجرای گروه نمایش برای تفریح و همچنین افتتاح پیست اسکیت برای علاقمندان به این ورزش از جمله این برنامه‌ها می باشد.

مدیر‌عامل پل معلق با اشاره به ورود خیل عظیم مسافر به شهرستان مشگین‌شهر، گفت: سوییت‌ها و اقامتگاه‌های محوطه پل معلق با برخورداری از امکانات رفاهی جهت پاسخگویی به اسکان مسافران در کنار هتل‌ها و مسافرخانه‌های مشگین شهر آماده خدمات رسانی می‌باشند.

عباسی نیا در این جلسه با تقدیر از امام جمعه، فرماندار و نماینده مشگین شهر خواستار همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهر شد و افزود: همکاری رئیس شهرداری و اداره میراث فرهنگی در تبلیغات این جشنواره و همچنین برپایی نمایشگاه با عوامل پل معلق ضرورت دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های هوایی استان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه شاهد تماس‌های زیادی از سراسر کشور در مورد این جشنواره بودیم که ورزشکارهای نامی و مورد نظر جهت شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند و تنها 60 خلبان مجرب از شهر تهران در این برنامه حضور دارند و بقیه خلبانان از سایر شهرهای ایران خواهد بود.

حامد قلمی تصریح کرد: این جشنواره در سه روز متوالی از 21 الی 23 مرداد ماه در محوطه پل معلق برگزار می‌شود که این پروازها از تی کاف تا لند دارای مجوز و کارت پرواز می‌باشند و طی هماهنگی‌های انجام شده با حضور فوریت‌های پزشکی و نیروهای امدادی هلال احمر در امنیت کامل انجام می‌شود.

ابراهیم امامی فرماندار مشگین شهر نیز در این جلسه بیان کرد: اداره کل تربیت بدنی استان اردبیل نهایت همکاری را با جشنواره ملی پاراگلایدرها انجام می‌دهد که با مساعدت بسیج، نیروهای انتظامی و دستگاه‌های اجرایی همراه خواهد بود و در صورت توافق هلیکوپتر امداد نیز با بهره مندی از فوریت پزشکی در پرواز پاراگلایدرها در آسمان پرواز می‌کند تا در صورت بروز خطرات احتمالی اقدامات پزشکی موثر را انجام دهد.

ارسال نظرات