مسابقات بین‌المللی جام تکواندو فجر برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون تکواندو کشور گفت: مسابقات جام تکواندو فجر با حضور تیم‌های قدرتمند جهان در کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۲۴۰۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو کشور اظهار داشت: مسابقات جام تکواندو فجر تیم‌های قدرتمند دنیا با هم به رقابت می‌پردازند و تیم ملی تکواندو کشورمان نیز با تمام قوا در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ورزش تکواندو بانوان نیز در کشور به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است، گفت: هم اکنون تکواندوکاران نونهال و نوجوان دختر کشورمان در مسابقات آسیایی و جهانی به مدال‌های رنگارنگی دست یافته‌اند که قابل قبول و قدردانی است.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور بیان کرد: مسابقات لیگ در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان به صورت منظم همه ساله در کشور برگزار می‌شود و امسال نیز این مسابقات به صورت باشکوه برای آمادگی ورزشکاران در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

پولادگر تصریح کرد: امیدواریم مسئولیت سنگینی که در ورزش تکواندو به فدراسیون تکواندو و روسای هیئت‌های این رشته ورزشی گذاشته شده است با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق مدیران و روسای هیئت‌ها به پیشرفت‌های قابل توجهی در این رشته ورزشی برسد.

وی افزود: انتظارات از ورزش تکواندو به دلیل کسب قهرمانی و مدال‌های متعدد در مسابقات المپیک جهانی و آسیایی بالا رفته است و امیدواریم با تمام توان و تلاش بتوانیم انتظارات مردم در ورزش تکواندو را محقق کرده و کسب عناوین مدال‌های قهرمانی در این رشته را تکرار کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور با انتقاد از عملکرد ورزش تکواندو در استان اردبیل گفت: متأسفانه با وجود قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی که ورزش تکواندو اردبیل دارد ولی نتوانسته در این ورزش حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

پولادگر اظهار کرد: رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل باید با برنامه‌ریزی مناسب و استعداد یابی در این رشته ورزشی بتواند جایگاه ورزش تکواندو در اردبیل را ارتقاء بخشد که این امر باید هرچه زودتر در اردبیل محقق شود.

وی بیان کرد: فدراسیون تکواندو تمام برنامه‌های خود را در عمل اجرا می‌کند و اهل شعار و حرف زدن نیست و برای اینکه بتوانیم قدرت تکواندو کشورمان را در دنیا حفظ کنیم نیاز است برنامه‌ریزی‌های منسجم و منظم فدراسیون و هیئت‌های تکواندو تداوم داشته باشد.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور با اشاره به پخش مسابقات تکواندو از رسانه ملی افزود: این امر تأثیر بسزایی در توسعه ورزش تکواندو داشته است و امیدواریم مسئولان ورزش استان اردبیل نیز با حمایت‌های همه‌جانبه ورزش تکواندو در اردبیل را توسعه دهند.

پولادگر تصریح کرد: مسابقات لیگ نونهالان 8 سال است که به طور منظم در کشور برگزار می‌شود و این یکی از دستاوردهای بزرگ ورزش تکواندو کشور است که توسعه این ورزش در مسابقات جهانی و المپیک را به همراه داشته است.

ارسال نظرات