کسب مدال طلای تکواندو در المپیک برزیل دور از دسترس نیست

رئیس فدراسیون تکواندو کشور گفت: تیم‌ ملی تکواند برنامه‌ریزی مناسبی برای المپیک ریو دو ژانیرو برزیل انجام داده و کسب مدال‌های رنگارنگ در این مسابقات دور از دسترس نیست.
کد خبر: ۸۵۵۲۴۱۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سید محمد پولادگر، در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل اظهار داشت: هم‌‌اکنون تیم ملی تکواندو کشورمان یکی از قدرت‌های تکواندو در دنیا بوده و عناوین مختلف قهرمانی در مسابقات جهانی و المپیک کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه ورزش تکواندو در کشور نسبت به سال‌های گذشته به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است، گفت: فدراسیون تکواندو جزو چهار فدراسیونی است که توانسته در تاریخ ایران در مسابقات المپیک مدال کسب کند.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور بیان کرد: امروز جایگاه ورزش تکواندو ایران بسیار بالا رفته است و قدرت‌های تکواندو جهان حساب ویژه‌ای روی تیم ملی تکواندو ایران باز کرده‌اند و ما با قهرمانانی که در این ورزش تقویت داده‌ایم حرف‌های زیادی را برای گفتن در مسابقات جهانی و المپیک داریم.

پولادگر با اشاره به اینکه هم‌اکنون تیم ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو کشورمان بارها بر روی سکوی قهرمانی مسابقات جهانی ایستاده است، افزود: سرمایه‌گذاری زیادی در ورزش تکواندو به ویژه در رده نونهالان و نوجوانان انجام شده است و این امر باید در تمام استان‌های کشور انجام شود.

وی تصریح کرد: یکی از عوامل موفقیت ورزش تکواندو کشورمان برنامه‌ریزی مناسب و سرمایه‌گذاری در رده سنی پایه است و با برنامه‌ریزی‌های اساسی در صدد هستیم قدرت تکواندو کشورمان در دنیا را هم چنان حفظ کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور اظهار کرد: تکواندوکاران آذری کشورمان به مدال‌های رنگارنگی دست یافته‌اند و باید با برنامه‌ریزی مناسب ورزش تکواندو در استان اردبیل که بسیار عقب مانده‌تر از بقیه استان‌های کشور است به جایگاه واقعی خود دست یابد.

ارسال نظرات