دستاوردهای جهاد دانشگاهی در حوزه تحقیقاتی و پژوهشی فوق‌العاده‌ است

استاندار اردبیل با بیان اینکه جهاددانشگاهی در بخش علمی، تحقیقاتی و پژوهشی موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای داشته است، گفت: اما در کاربردی و اجرایی‌کردن این دستاوردهای بسیار خوب و ارزشمند باید برون‌سپاری کرده و به بخش خصوصی واگذار کند.
کد خبر: ۸۵۵۲۴۸۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ایکنا، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در بخش علمی، تحقیقاتی و پژوهشی موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای داشته است،گفت: اما در کاربردی و اجرایی‌کردن این دستاوردهای بسیار خوب و ارزشمند باید برون‌سپاری کرده و به بخش خصوصی واگذار کند.
وی افزود: با توجه به اینکه مزیت اصلی جهاد دانشگاهی علم و تحقیق و پژوهش است، اگر بخواهد دستاوردهای خود را نیز اجرایی کند، با مسائل اجرایی درگیر می‌شود و از ماموریت اصلی خود دور می‌ماند.
خدابخش با بیان اینکه جهاددانشگاهی مجموعه‌ای است که خدمات بزرگ و ارزشمندی داشته است، تصریح کرد: اردبیل یکی از استان‌هایی است که جهاد دانشگاهی آن بیشتر درگیر مسائل اجرایی شده است.
استاندار اردبیل با بیان اینکه پژوهش‌های کاربردی مطلوبی در جهاد دانشگاهی اردبیل آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در بحث فندق می‌توان در دو جهت توسعه گسترده در کشت و تبدیل آن به محصولات دیگر و ایجاد اشتغال استفاده کنیم.
رئیس شورای اداری استان اردبیل جهاددانشگاهی در حوزه تحقیق و پژوهش دارای دستاوردهای ارزشمند و مفیدی است، گفت: جهاد دانشگاهی دارای نوآوری است و خدمات آن در جایی خود را نشان می‌دهد که مشابه نداشته باشد.
وی اعتماد عمومی مردم را به جهاد دانشگاهی بسیار بالا دانست و افزود: خدمات مرکز سلول‌های بنیادی در این زمینه بی‌نظیر است.

ارسال نظرات