نماینده ولی فقیه در سپاه:

ایجاد داعش از خیانت آمیزترین اقدامات آمریکا در حق ملت های منطقه است

نماینده ولی فقیه در سپاه ایجاد داعش را از خیانت آمیزترین اقدامات آمریکا در حق ملت های منطقه دانست.
کد خبر: ۸۵۵۲۶۶۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در گردهمایی کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در خرم آباد گفت: خلق داعش از خیانت آمیزترین اقدامات آمریکا در حق مردم و ملت های منطقه بوده است.

وی با اشاره به تهدیدات موجود در منطقه جنگ نیابتی را از جمله این تهدیدات دانست و افزود: بعد از سال 2010 آمریکاییها فهمیدند که تنها راه از پای درآوردن انقلاب های منطقه جنگ نیابتی است؛ چرا که قبل از سال 2010 در قالب جنگ تمدن ها شاهد حضور علنی آمریکا و اروپا در منطقه از جمله در عراق، افغانستان و بالکان با سلاح ها و امکانات خودشان بودیم اما در نهایت ای حضور برای آنها فایده ای نداشت و نتیجه آن هم این بود که از یک سو چهره آمریکا به شدت در منطقه زشت نمایش داده شد و از سوی دیگر تلفات مادی و جانی که در این عرصه نبرد مستقیم داشتند بالا بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه آمریکا برای راه اندازی جنگ نیابتی در منطقه این موضوع را به نوچه ها و نوکران خود القاء کرد که مهمترین خطر  بعد از پیروزی انقلا اسلامی برای جهان اسلام عرب اهل سنت جریان حلال شیعی است و البته می گویند اگر یمن و بحرین به هم ریخته اند نتاثر از این مساله است گفت: تحت تاثیر این القائات غلط شاهدیم که امروز عربستان 13 میلیارد، قطر 11 میلیارد و درصد بالایی نیز توسط امارات برای مقابله با این جریان هزینه شده است.

سعیدی با بیان اینکه عربستان مهمترین خطر را انقلاب اسلامی نه صهیونیسم، آمریکا و اروپا اضافه کرد: آنها می گویند که ایران آمده تا یمن و بحرین را از ما بگیرد.

وی نقشه بعدی آمریکا در منطق را تشدید درگیری بین فرق اسلامی دانست و افزود: همین موضوع سبب از کار افتادن چند ارتش منطقه همچون ارتش لیبی، مصر، سوریه و دیگر کشورها شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه به وجود آمدن داعش موجب شده است که اسرائیل در حاشیه امن قرار بگیرد گفت: کسانی که می گویند که چرا ما در سوریه هزینه می کنیم بدانند که هر چه خط مقدم ما تقویت شود امنیت ما تضمین  می شود؛ البته بحث تنها امنیت ما نیست؛ چرا که وظیفه و تکلیف ما حمایت از بیداری اسلامی در مقابل جریانات ضداسلامی است.

سعیدی با بیان اینکه امروز آمریکا سه مدل اسلام بدلی را برای رویارویی در برابر اسلام نبوی و تشیع علوی برای جهان اسلام طراحی کرده است اظهار کرد: اسلام بدلی اول اسلام تکفیری، تند و رادیکالیستی است، اسلام بدلی دوم اسلام سکولاریزه ترکیه است که با هر شرایطی اعم از بی حجابی و عیاشی قابل جمع است و اسلام بدلی سوم اسلام شیعی افراطی است که با دو رویکرد توهین علنی به مقدسات اهل سنت و دوم ترویج عزاداری خنثی، بی خاصیت و خشن در مساجد و هیئات عزاداری دنبال می شود.

وی با تاکید بر اینکه عزاداری برای امام حسین(ع) سیاسی است و در واقع وجود امام حسین(ع) نماد انقلاب و مبارزه با شرک و نفاق است اضافه کرد: برخی ها می گویند عزادری امام حسین(ع) را سیاسی نکنید؛ اما با این حال ضرورتی که وجود دارد این است که نباید عزاداری ها موجب تخلیه روحیه انقلابی گری شود.

ارسال نظرات