در استقبال از 30 شهید غواص مازندران

قربانی مدیر عامل خانه مطبوعات مازندران: رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارند.

خبرگزاری بسیج مازندران، حسین قربانی در آئین بزرگداشت اصحاب رسانه مازندران، در سالن همایش هلال‌احمر در ساری، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای رسانه‌، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارند.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۷۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵




حسین قربانی همچنین حضور خبرنگاران در مراسم اسنقبال از 30 شهید غواص مازندران را نشانه بصیرت خبرنگاران دانست و ضمن تشکر از خبرنگاران آن برنامه افزود: در شرایط سخت تصمیم گیری حضور در برنامه روز خبرنگار و یا حضور در مراسم استقبال از شهدای غواص مازندران – که بواقع رسالت اصلی خبر را در دفاع از ارزشها داشتند - تعداد معدودی از خبرنگاران تصمیمیم شایسته ، با ارزش و پر ثوابی را رقم زدند که ما را شرمنده رفتار و اقدام بصیرانه خود در استقبال از شهدا کردند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با تاکید بر ارتقای فعالیت حرفه‌ای اصحاب رسانه مازندران گفت: برای افزایش دانش‌افزایی و فعالیت رسانه‌ای استان مازندران نیازمند راهبرد رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران خبرسازان گمنام هستند که از همه جا خبر دارند ولی از خود و خانواده بی‌خبر هستند، گفت: عدم پوشش بیمه‌ای مطلوب و عدم برخورداری از درآمد مکفی مهم‌ترین چالش رسانه‌های استان است.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران نبود راهبرد رسانه‌ای در استان به دلیل عدم آگاهی بسیاری از مدیران حوزه خبر و روابط عمومی با کارکرد رسانه را از عمده‌ترین دغدغه اصحاب رسانه مازندران عنوان کرد.

قربانی با بیان اینکه هر رسانه‌خط مشی متفاوت دارد، گفت: امیدواریم نگاه، فکر و قلم رسانه‌ها در راستای رفع بسیاری از مشکلات فراروی استان باشد.

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: خبرنگاران از افراد فعال جامعه هستند که در راستای آگاهی‌بخشی جامعه برای توسعه، عمران و آبادانی حرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان در مقابل نقدهای سازنده آستانه تحمل‌شان را بالا ببرند و نقدپذیر باشد، تصریح کرد: باید خبرنگاران با اخلاق، صداقت و کار حرفه‌ای سرلوحه باشند.

در پایان این مراسم از تمبر یادبود شهید شهید سیف الله تبریزی شهید شاخص رسانه ای سال 94 مازندران با حضور خانواده این شهید بزرگوار رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها