در استقبال از 30 شهید غواص مازندران

فرمانده سپاه فریدونكنار از مردم و مسئولان حزب‌الله این شهرستان تشكر كرد

سرهنگ پاسدار سیدولی میرشفیعی فرمانده سپاه فریدونكنار و دبیر كمیته استقبال از شهدای غواص مازندران در این شهرستان طی پیامی از حضور بی‌نظیر و حماسی مردم شهیدپرور و ولایی شهرستان فریدونكنار در این مراسم تشكر كرد
کد خبر: ۸۵۵۲۷۷۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳




خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سیدولی میرشفیعی فرمانده سپاه فریدونكنار و دبیر كمیته استقبال از شهدای غواص مازندران در این شهرستان طی پیامی از حضور بی‌نظیر و حماسی مردم شهیدپرور و ولایی شهرستان فریدونكنار در این مراسم تشكر كرد.

سرهنگ پاسدار سیدولی میرشفیعی فرمانده سپاه فریدونكنار و دبیر كمیته استقبال از شهدای غواص مازندران در این شهرستان طی پیامی از حضور بی‌نظیر و حماسی مردم شهیدپرور و ولایی شهرستان فریدونكنار در این مراسم تشكر كرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران ۱۶۹
)
كسانی را كه در راه خدا كشته شده‌اند مرده مپندار، بلكه زنده‌اند و نزدپروردگارشان به ایشان روزی می‌دهند.

بی‌شك رمز ماندگاری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش در استقامت آنان در برابركفر و ظلم و دوری جستن از مماشات و معامله با دشمن بوده و همان رمز "هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّهِ” كه فرزندان این آب و خاك در هشت سال دفاع مقدس آن را به جهانیان و مستكبران ثابت كردند و عده‌ای از آنان نیز امروز با دستان بسته و پیكر بی‌جان اما با فریادی بلند كه تا بلندای جهان می‌رسد اعلام كردند كه همچنان ایستاده‌اند و ما نیز باید به تبعیت از ولایت‌فقیه و شهداء همچنان در مقابل مستكبران و استعمارگران و در راس آنها آمریكا و صهیونیست محكم و استوار بایستیم و زیر بار ذلت نرویم.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم تا از حضور باشكوه مردم شهرستان فریدونكنار، كاركنان سازمان‌ها، ارگان‌ها و ادارات دولتی، فرهنگیان، روحانیون، طلاب، كسبه، اصناف، دانشجویان، گروه‌های مختلف بسیج اعم از حوزه‌ها و پایگاه‌ها و رده‌های قشری (خواهر و برادر) و خاصه از گل سرسبد این ملت یعنی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگان، رزمندگان و آزادگان تشكر نمایم.

همچنین لازم است از امام‌جمعه محترم، فرماندار محترم شهرستان، بنیاد شهید، شهرداری، شورای شهر، شبكه بهداشت و درمان و همه ادارات و نهادها و كمیته‌های ۷ گانه و عزیزانی كه مستقیم و غیر مستقیم در اجرای این برنامه ما را یاری كردند تشكر و قدردانی كنم.
رجاء واثق دارم كه با تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از سیره شهداء كه همان سیره انبیاء(ع) است؛ مورد لطف و عنایت حضرت حق تعالی قرار خواهیم گرفت. ان شاءالله
والسلام علی من التبع والهدی

سیدولی میرشفیعی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فریدونكنار

ارسال نظرات
پر بیننده ها