در استقبال از 30 شهید غواص مازندران

سلام بر آنان که جان دادند تا جان ما آزاد باشد.

پیام شهردار گلوگاه در آستانه تشیع پیکر مطهرکبوتران خونین بال غواص و خط شکن
کد خبر: ۸۵۵۲۸۹۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹





خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارشروابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه،عباداله پهلوان در آستانه تشییع پیکر ۲۰ شهید غواص در گلوگاه پیامی صادر کرد، متن پیام بدین شرح است:

سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده شما و سلام بر ارواح طیبه و به رضوان الهی، بال گشوده شما. سلام بر آن عاشقان خدا و مشعل داران ایثار و دلداگی که دل به مکتب جاودان سید و سالار شهیدان سپردند و عاشقانه همچون کبوترانی خونین بال به راه ملکوت پر گشودند. سلام بر آنان که جان دادند تا جان ما آزاد باشد.

اکنون که این افتخار نصیب ما شد که میزبان شهدای غواص و خط شکن عملیات کربلای ۴ باشیم، با شهدا عهد می‌بندیم تا صادقانه خدمت کنیم و در راه آرمان‌های شهدا بکوشیم.

حضور این شهیدان گرانقدر و مظلوم در شهرستان گلوگاه فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و امام راحل و شهدا را نصیب ما کرده است.پیام این ۱۷۵ شهید غواص آن است که تا آخر باید مقابل استکبار ایستاد و ما نیز امروز به پیروی از راه شهیدان اعلام می کنیم تا آخرین نفس در مقابل استکبار خواهیم ایستاد.

اینجانب بازگشت پیکرهای مطهر شهدای مظلوم غواص را که چون مرواریدهایی از زلالی اعماق آب گذر و به خاک نشستند و امروز بازتاب دوباره روح خدایی آنان است که همگان را رهنمون مکتب الهی خود کرده است، محضر مقام معظم رهبری، خانواده های معزز شهدا، شهروندان فهیم گلوگاه تسلیت عرض نموده و سر تعظیم و ادب و احترام بر آن دریادلانی که هم چون مرواریدهای در صدف خفته، همواره بیدارند، فرود می‌آورم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها