خبرهای داغ:
امام جمعه اهر:

رهنمودهای رهبری شاخص جامعه ماست

خبرگزاری بسیج: امام جمعه اهر در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با تاکید به اهمیت کار خبرنگاری و درایت و تعقل در آن، گفت: حبرنگاران باید برای کار خود محک و شاخص داشته باشند که در جامعه ما رهنمودهای رهبری بهترین و مهمترین شاخص است.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۰۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده با اشاره به نقش رسانه ها و نظان سلطه افزود: متأسفانه اصحاب رسانه در بسیاری از کشورها تحت اختیار نظام سلطه بوده و با خنثی کردن برخی خبرها همانند تحولات یمن، سوریه و عراق اجازه انتشار آن را نمی دهند تا شاید بتوانند بر جنایات خود سرپوش بگذارند.
وی با بیان اینکه دنیا در مقابل زنده سوزاندن کودک ۱۸ماهه توسط رژیم صهیونیستی سکوت کرده است، اظهار کرد: با توجه به فرمایش حضرت امام(ره) خبرنگاران باید در اختیار ملت ها باشند و نه در اختیار استکبار، تا بتوانند حقایق را آنطور که هست منتشر کنند.
امام جمعه اهر نقش خبرنگاران را منعکس کردن خواسته های ملت دانست و بیان کرد: ثبت وقایع تاریخی و ملی از مهم ترین رسالت خبرنگاران است که لازم است بدانیم اگر گزارشاتی از واقعه کربلا منتشر نمی شد، شاید ما هیچگونه اطلاعاتی از این واقعه نداشتیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رشد، تعالی و تکامل افکار عمومی برعهده اصحاب رسانه و مطبوعات بوده و مسئولان باید با حمایت از عرصه اطلاع رسانی با خبرنگاران همکاری لازم را داشته باشند.
حاجی زاده در پایان با تاکید براینکه اصحاب رسانه موظف به حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تاکید کرد: خبرنگاران باید با انتشار اخبار درست و دقیق در جهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها