خبرهای داغ:
نماينده مردم اروميه در تبريز:

وضعيت درياچه اروميه بحراني است، بايد اورژانسي كار كرد

خبرگزاري بسيج: نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي در حاشيه آئين كلنگ زني نخستين آشيانه تعميراتي هواپيما در شمالغرب كشور(فرودگاه شهيد مدني تبريز) با ابراز تاسف از خشك شدن بيش از 98 درصدي درياچه اروميه، گفت: وضعيت درياچه اروميه بحراني بوده و بايد هم اورژانسي كار كنند و هم برنامه ميان مدت و بلند مدت داشته باشيم.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۳۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

نادر قاضي پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، يادآوري كرد: تا آغاز دولت روحاني 70 درصد درياچه اروميه خشك شده بود كه در سايه بي تدبيري برخي مسئولان، 28 درصد ديگر به اين بحران افزوده شد كه بايد جوابگو باشند.

وي با اشاره به تصويب اعتبار براي احياي درياچه اروميه در مجلس شوراي اسلامي، اذعان كرد: متاسفانه اين اعتبارها با اينكه براي درياچه آبي نداشت ولي براي برخي ها از جمله كساني كه مي خواهند در تبريز و اروميه نامزد انتخاباتي شوند، نان داشت!

نخستين آشيانه تعميراتي هواپيما در شمالغرب كشور با سرمايه گذاري شركت هواپيمايي آتا و با حضور جمعي از مسئولان كشوري و استاني در فرودگاه بين المللي شهيد مدني تبريز كلنگ زني شد كه با بهره برداري از اين طرح ها براي 1600 نفر به صورت مستقيم و غيرمستقيم اشتغالزايي خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار