تهدیدات شبکه های اجتماعی و ماهواره ای در کمین خانواده ها است

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان نمین گفت: دشمنان با استفاده از شبکه های اجتماعی و ماهواره ای اعتقادات خانواده های ایرانی را مورد هجمه قرار داده اند.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۹۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از نمین، سرگرد پاسدار شاپور حسن زاده جانشین فرماندهی سپاه شهرستان نمین ، در نشست روشنگری و همایش توجیه سیاسی در فرهنگسرای آبی بیگلو اظهار کرد: آمارهای مربوط به استفاده کاربران ایرانی از شبکه های اجتماعی نگران کننده بوده و مطمئناً دشمن در این راستا برنامه ریزی هایی کرده است.

جانشین فرماندهی سپاه نمین گفت: مشکلات فرهنگی که در جامعه به عینه قابله مشاهده هستند تنها 10 درصد مشکلات بوده و مابقی مشکلات نمایان نیستند.

وی با اشاره به اینکه ایران در استفاده از لوازم آرایشی بعد از عربستان رتبه دوم خاورمیانه را دارد، عنوان کرد: این آمار و ارقام در شأن کشور نبوده و هیچگاه با سیره ائمه اطهار مطابقت نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه نباید از سیره ائمه اطهار غافل شویم اظهار کرد: سبگ زندگی در ایران باید از زندگانی ائمه معصومین (ع) الگو گیری شود.

این مسئول با اشاره به مزیت های حجاب از جمله حفظ ارزش ولای زن، امنیت و آرامش، سلامت نسل و تحیکم بنیان خانواده پرداخت، اظهار کرد: از مهمترین دلایل بی حجابی در جامعه را می توان بی توجهی خانواده ها و اولیا، انتخاب دوستان نامناسب برای فرزندان، تفکرات غلط در مورد حجاب و عدم پاسخگویی به شبهات آنها عنوان کرد.

وی همچنین ضمن هشدار به مادران در خصوص تربیت صحیح فرزندان، آنها را به هوشیاری در برابر تهدات دشمنان فرا خواند.

سرگرد پاسدار حسن زاده افزود: در جامعه غربی به زنان با دیدگاه یک کالای تجاری نگاه می شود و این فرهنگ غرب هیچ جایگاهی در کشور ایران ندارد.

جانشین فرماندهی سپاه نمین در ادامه سخنان خود گفت: پس از گذشت سال ها از هشت سال جنگ تحمیلی دشمن جرأت ریسک کردن در جنگ نظامی را به خود نمی دهد.

وی گفت: دشمن پس از نا امیدی از جنگ نظامی، با تمام توان با تهاجم فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را مورد هجمه قرار داده است.

این مسئول گفت: دشمن بگونه ای وارد صحنه شده که با پخش سه هزار و 500 ساعت برنامه از شبکه های فارسی زبان ماهواره ای به درون خانه های ایرانی نفوذ کرده است.

سرگرد حست زاده بیان کرد: خانواده ها استفاده از شبکه های ماهواره ای را با سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت توجیه می کنند، افزود: این در حالی است که شبکه های فارسی زبان ماهواره به تدریج خانواده ها را نسبت به اعتقادات و ارزش های دینی بی تفاوت می کند.

وی افزود: برای پخش اخبار از شبکه بی بی سی در انگلیس از خود مردم آن کشور مالیات دریافت می شود این در حالی است که آنها به صورت رایگان و به زبان فارسی نسبت به پخش اخبار برای مردم ایران اقدام می کنند.

سرگرد پاسدار حسن زاده اظهار کرد: عصر حاضر عصر نبرد رسانه ای بوده و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای در صدر آن قرار دارند.

وی بیان کرد: آمار کاهش ازدواج، افزایش طلاق و اعتیاد در جامعه نگران کننده بوده و دشمن اعتقادات ملت را نشانه رفته است.

ارسال نظرات