هیچ روستایی نباید مورد غفلت مسئولان واقع شود/شوراها حلقه واسط دولت و مردم هستند

فرماندار پارس آباد در جلسه شورای اصلاندوز گفت:هیچ روستایی نباید مورد غفلت مسئولان واقع شود.
کد خبر: ۸۵۵۳۳۱۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاصلاندوز، مهدی احمدی، فرماندار پارس آباد در جلسه شورای اداری اصلاندوز در سالن اجتماعات بخشدار اصلاندوز هدف از بازدید پروژه های عمرانی و خدماتی را آشنایی با مسایل و مشکلات و رفع موانع این پروژه ها عنوان کرد و گفت:توسعه و پیشرفت امور در روستاها و شهرها بستگی به برنامه ریزی و پیگیری مدیران دستگاهها دارد.

وی با بیان اینکه هیچ روستایی نباید مورد غفلت مسئولان قرار گیرد افزود:مسلم است مسئولان دستگاهها هیچ کاری را بدون مشارکت مردم نمی توانند انجام دهند.

فرماندار پارس آباد استفاده از متخصصین و مشاوران فنی را در امور عمرانی و خدماتی لازم و ضروری دانست و تصریح کرد:شوراها که حلقه واسط دولت و مردم هستند در راستای انعکاس مسایل و مشکلات مردم به مسئولان رده بالا نقش موثری دارند.

احمدی بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در روستاها و شهر اصلاندوز تاکید کرد و از روسای ادارات خواست برنامه ریزی و پیگیری مسایل را در دستور کار قرار دهند.

رضوی رییس اداره گاز شهرستان پارس آباد نیز در این جلسه با بیان اینکه تا دوسال آینده 68 روستا از نعمت گاز بهره مند خواهند شد گفت:اعتبارات هزینه شده برای دو طرح گازرسانی 5 میلیارد تومان است و برای دو طرح دیگر بزودی هفت میلیارد تومان جمعاً بیش از 12 میلیارد تومان برای بخش اصلاندوز هزینه خواهد شد.

موسی کامکار رییس بنیاد مسکن شهرستان پارس آباد نیز در این دیدار گفت:به برکت دولت تدبیر و امید امسال برای هر بخش 200 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که از این میزان اعتبار حدود یکصد میلیون تومان برای طرح هادی روستای بران علیا و یکصد میلیون تومان نیز برای روستای بران سفلی هزینه می شود.

وی از سند دار کردن روستاهای بخش اصلاندوز خبر داد و افزود:برای روستاهایی که بدون معارض هستند برای سند دار کردن آنها آمادگی کامل داریم.

در ادامه بخشدار اصلاندوز،سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر در مورد پروژه های بازدید شده گزارش دادند.

گفتنی است، مهدی احمدی فرماندار شهرستان پارس آباد بهمراه جمعی از مدیران اجرایی شهرستان ،بخشدار اصلاندوز،شهردار و اعضای شواری شهر و جمعی از روسای ادارات اصلاندوز از طرح هادی روستای بران علیا،پل تخریبی روستای کورلار،پروژه زیرسازی خیابان ولیعصر(عج) شهر اصلاندوز،پروژه جدول گذاری میدان نماز به طرف محله قره قباق،پارک ولایت کمپ سازمان آب،تفرجگاه ساحلی سدمیل مغان،طرح هادی روستای گدایلو و سیل گیر این روستا بازدید کردند.

ارسال نظرات