خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه كليبر:

مذاكرات هسته اي به مردم دنیا فهماند هیمنه امریکا قابل شکست است

خبرگزاري بسيج: مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه كليبر در آئين هئیت عاشقان ولایت حوزه های خاتم الانبیا، الزهرا و حضرت عباس(س) اين سپاه با اشاره به مذاكرات هسته اي كشورمان،‌گفت: اين مذاكرات به مردم مسلمان و آزادیخواه دنیا فهماند که هیمنه و هیبت آمریکا قابل شکست است.
کد خبر: ۸۵۵۳۶۲۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان افزود: پس از گذشت 36سال بالاخره امریکا مجبور شد حق هسته ای ایران را به رسمیت بشناسد و اين به مردم دنيا فهماند که ایران دنبال بمب اتم نیست وگرنه حاضر نمی شد تا این اندازه زیرساخت های استراتژیک و حیاتی خود را تعطیل كند.

وي با توجه ديگر دستاورد اين مذاكرات، اظهار داشت: برخي ها در داخل فکر می کردند مذاکره با امریکا راه حل همه مشکلات است ولی در طول مذاکرات دیدند که اینطور نبود و حتی امریکایی ها برای رسیدن به نتیجه، زیاده خواهی و سنگ اندازی می کنند.

اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به آیه 41سوره حج،‌ يادآوري كرد: هندسه حکومت اسلامی از نماز، زکات، امربه معروف و نهی از منکر تشکیل شده كه اگر این چهار مورد در یک جامعه پیاده شود، یک امت واحد در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها