فعالیت 332 حلقه صالحین بسیج در نمین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین گفت: بسیجیان این شهرستان در قالب 332 حلقه عام و خاص صالحین فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۵۵۴۰۳۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، بعد از انتصاب امام جمعه جدید نمین این نشست به عنوان اولین حلقه مربیان با سرمربی صالحین بسیج شهرستان نمین برگزار شد.

فرمانده سپاه نمین در حلقه مربیان با سرمربی صالحین شهرستان نمین با اشاره به اینکه در شهرستان نمین 332 حلقه صالحین فعالیت می کند، اظهار کرد: بسیجیان شهرستان نمین با حضور در 126 حلقه عام و 206 حلقه خاص صالحین فعالیت می کنند.

سرهنگ حسین ایرانی گفت: مربیان حلقه های صالحین در اجرای برنامه های بسیج پیشگام بوده و در همه صحنه ها حضور دارند.

وی افزود: امسال در 31 پایگاه مقاومت بسیج طرح جوانه های صالحین در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

*بسیجیان نمود واقعی اسلام هستند

حجت الاسلام و المسلمین صفر یوسف زاده در نشستی با مربیان شجره طیبه صالحین بسیج شهرستان نمین اظهار کرد: وظیفه اصلی سپاه و بسیج حفظ انقلاب و دستاورد های آن بوده و مغز انقلاب اسلامی نیز اسلام است.

امام جمعه نمین گفت: سپاه به عنوان چراغ نورانی اسلام و انقلاب بوده و باید در قبال توطئه های شبانه روزی دشمنان هوشیار باشند.

وی افزود: مسئولان نهادها و ادارات به صورت 24 ساعته در مسئول بوده و نباید از توطئه ها و دسیسه های دشمنان غفلت کرد چرا که اگر لحظه ی از دشمنان غفلت کنیم تیشه به ریشه انقلاب خواهند زد.

سرمربی صالحین بسیج شهرستان نمین بیان کرد: غفلت و غرور دو آفت بزرگی هستند که در کمین مسئولان بوده تا آنها را از اهداف اصلی خود که خدمتگزاری به مردم بوده دور کند.

ارسال نظرات